♡ بسمه رب الحسین♡

سلام بر ماه پر فضیلت شعبان و اعیاد شعبانیه اش.

سلام بر سوم شعبان المعظم ، در این روز با عظمت ،حسین علیه‏ السلام به دنیا می‏ آید و در عصری که نیزه‏ های ظالم، گلوی انسانیت را نشانه گرفته‏ اند و پرچم علوی را بر خاک افتاده می‏خواهند، نه عدالت علی علیه‏ السلام را برمی ‏تابند و نه نجابت حسن علیه‏ السلام را و این‏گونه بود که تنها، قانون شمشیر می‏توانست سکه ظلم و فساد را از رواج بیندازد.

ای سومین دلیل روشن! آمدی و قدم‏های سایه نشین را با خورشید نفس‏هایت به برخاستن فرا خواندی.

با تو، مه‏ آلودترین کوه ‏ها به طواف روشنایی رفتند و چشمان خونریز بی ‏عدالتی، برای همیشه، به توفان مذمت سپرده شدند.

عاشورا، خلاصه‏ ای بود از روزهای سربلند زندگی‏ ات؛ روزهایی که شانه ‏های علی‏ وارت، بار سنگین امامت را به دوش می‏کشید در هیاهوی کفتارهای غاصب.

تو آمدی تا منکر، به ذلت آید و معروف، بر دل جهان، سروری کند؛ تا باران آزادگی و عدالت، پنجره‏ های خواب‏ آلود را بشوید و قفل‏ های تیرگی از دهان درهای بسته عدل، برداشته شود و در این جاده سراسر خطر، تار و پودت را با پروردگارت معامله کردی.

نامت تا همیشه زمین و زمان، بر دروازه ‏های شهید عشق، زنده و جاویدان است.

حضور سبز تو زیباترین خاطره‏هاست نگاه روشن چشمت، نگاه پنجره‏هاست.

تو از کدام تباری که بعد عمری باز هنوز، نام بلندت نوای حنجره‏ هاست.

السلام علیک یا ابالفضل العباس

خدا نخست دست‌هایت را آفرید. به آن دست‌های توفانی عاشقانه نگاه کرد و گفت: «این دست‌ها بهترین دست‌های عالمند…» آنگاه تمام افلاک در برابر دست‌هایت به سجده افتادند. تمام فرشتگان بر دست‌هایت بوسه زدند و خدا گفت: «برای این دست‌ها مردی خواهم آفرید که نامش را در آسمان‌ها دست به دست خواهند برد…» و خدا تو را آفرید، برای آن دست‌های بی‌بدیل … دست‌های معجزه‌گر…

سلام بر عباس ای غیرت مجسم ، ای قامت فتوت .

سلام ای چشمهایی که آب را شرمنده نجابت خود خواهی کرد .

السلام علیک یا سیدالساجدین

تو را می جویم از قله های رفیع نیایش

تو را می جویم از هوای مطبوع مدینه

از خطبه هایت آتشفشان جاری می شود و از دعاهایت ، زلالی یک رود به دنیا می آید.

صحیفه سینه را می گشایی و صحیفه سجادیه ای می نویسی که زبور آل محمد می شود.

درود و رحمت خداوند بر امام راحل عظیم الشان که سوم شعبان را روز ، مردان مرد، روز انسان های پاکباخته و شجاعی که در دانشگاه عاشورایی امام حسین ع درس آزادگی ، بندگی ،اخلاص ، ولایتمداری و استکبارستیزی ، رشادت و شهادت طلبی و ظلم ستیزی آموختند . و آن روز را روز پرافتخار پاسدار نامگذاری و در عظمت و جایگاه رفیع این نهاد مقدس فرمودند؛ ای کاش من هم یک پاسدار بودم .

کور شود چشمانتان ای کوردلان که سبزپوشان سپاه توحید زیر پرچم ولی امر مسلمین جهان و تحت فرماندهی معظم له ، قدرتهای پوشالی را به زباله دان تاریخ ، و مسیر را برای انقلاب منتقم خون پاک سالار شهیدان مهیا خواهند ساخت و سلام بر چهارم شعبان که فرزندان خمینی کبیر و سربازان امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب با سلحشوری در مصاف با دشمنان عنود در هشت سال دفاع مقدس و در پاسداری از امنیت کشور و دفاع از حرم به افتخار جانبازی نایل آمده اند. و سلام بر همه عابدان و زاهدان که از سیدالساجدین الگو گرفتند .

این روزها و ایام بر محضر امام عصر عج نایب بر حقش امام راحل عظیم الشان ، فرزند خلف امام ، رهبر فرزانه انقلاب ، همه مسلمانان و آزادمردان جهان ، ملت شریف ایران اسلامی ، امت شهید پرور و ولایتمدار شهرستان آمل به ویژه پاسداران عزیز ، این سبزپوشان سپاه توحید و جانبازان و آزادگان سرافراز ، خانواده های معزز شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و بسیجیان همیشه در صحنه خجسته باد.

●والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته●

☆شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل☆

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *