“بسم الله الرحمن الرحیم”
((والفجر و لیال عشر…)) دهه مبارک فجر ، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت ، با انقلاب اسلامی خویش ، صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدا ی خداخواهی ،معنویت ،آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.
در این دهه مبارک یاد حضرت امام (رحمت الله علیه) را گرامی می داریم ؛ ابر مردی که هماره دم مسیحایی اش ، جانبخش جانهای حقیقت جوست و هنوز پس از گذشت سالها از رحلت ملکوتی اش ، نامش بر پایه های ستم استکبار لرزه می افکند و یادش ، در دلهای مستضعفان و آزادگان زمین ، امید می آفریند و انگشت اشارت او ، به آیندگان امتداد راه را نشان می دهد . و این مسیر تبیین شده را فرزند خلفش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای حفظه الله هدایت و راهبری می فرمایند.
وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره ، برای هشدار و تذکر و بیداری . بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بودو سایبان لحظه ها ، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش همه جا یاس میکارد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند.
بهمن همیشه در راه است.
فرا رسیدن ایام مبارک فجر طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار ، بر مقام عظمای ولایت ، مستضعفان و مسلمانان عالم خاصه ملت غیور ایران اسلامی ، خانواده های گرانقدر شهدا ، به ویژه امت ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آمل خجسته باد.
*به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی*
*شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل*

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *