کشف انواع روغن و فیلتر‌های خودرویی قاچاق و تقلبی در ساری
به گزارش هرازنیوز،سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد و رهگیری دقیق اطلاعاتی خود موفق به شناسایی بنگاه تجاری توزیع و فروش انواع روغن و فیلتر خودرو‌های داخلی و لوکس خارجی در مکان کاملاً غیر قانونی تحت عنوان عاملیت فروش مجاز شدند.
وی افزود: متهمان که دارای نمایندگی فروش خودرو در یکی از شهرستان‌های استان بودند با معرفی خود به عنوان نماینده رسمی چند برند تولیدی فیلتر ایرانی و خارجی که تمامی محتویات انبار به صورت قاچاق و تقلبی بودند، اقدام به فروش و توزیع آن‌ها در بازار بزرگ استان می‌کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: کاراگاهان اداره اطلاعات و عملیات این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با حضور کارشناسان اداره صمت استان، تعزیرات و ماموران اماکن فرماندهی انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ محمدپور ادامه داد: با توجه به حضور ماموران، متهم اصلی به همراه عاملین فروش خود از بازگشائی انبار دپو اقلام قاچاق و تقلبی خودداری کردند که در نهایت با رعایت تمام موازین شرعی و همکاری مالک انبار دق الباب انجام شد.
وی ارزش فیلتر‌های تقلبی و قاچاق خودرویی کشف شده از متهم را برابر نظر کارشناسان اداره صمت استان بالغ بر ۸ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اقلام مکشوفه شامل ۱۷۰۰ قلم کالای قاچاق و ۳ هزار و ۲۵۰ قلم کالای تقلبی با برند‌های داخلی و خارجی بود که ضمن پلمب محل مورد نظر، تمامی اقلام به اموال تملیکی استان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدپور هرگونه قاچاق و احتکار اقلام حساس و مورد نیاز جامعه را اخلال در نظام تولید و توزیع جامعه برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه گزارشات از تخلفات اقتصادی و یا شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالا‌ها و از جمله کالا‌های سلامت محور، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *