امام جمعه آمل : اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌

نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر آمل به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه این شهر در مصلی میر بزرگ برگزار شد.

به گزارش هراز نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی  امام جمعه شهر آمل در خطبه اول نماز با تسلیت و تعزیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت : اگر صفات حضرت فاطمه زهرا س را الگوی زندگی خود قرار بدهیم یقینا در زندگی اجتماعی و فردی خودمان بهره می بریم و ای اهل تقوی خدا ترس باشید و به حق و صواب سخن بگویید که آدم بی تقوی به جایی نمی رسد .

رییس شورای فرهنگ عمومی آمل در ادامه خطبه اول تصریح کرد : ایمان و خدا ترسی و خدا باوری و دفاع از امام زمان عج خود بود که حضرا فاطمه زهرا س را به این منزلت رسانده است و البته کسانی بودند که فاطمه س و اهلبیت ع را الگوی خود قرار داده بودند و به درجات عالیه رسیدند و وجود نازنین حضرت زهرا س خیر و برکت هست و آفرینش به حضرت زهرا س افتخار می کند .

حجت الاسلام مرتضوی درخطبه دوم نماز با تشکر و قدردانی از هیئت های امنا مساجد ، تکایا و هییت های مذهبی که مراسمات فاطمیه را شروع کرده اند یاد آور شد : توهینی که امام جمعه آزاد شهر نسبت به امام سجاد ع و بعضی از امامان ع روا داشته اند یک نگاه علمی و کارشناسی شده نیست و بایستی مواظب باشیم و جامعه بین المللی نیازمند وحدت هست و من تعجب می کنم که این امام جمعه چنین حرفی را زده است ما محکوم می کنیم این سخنان امام جمعه اهل سنت شهر آزاد شهر را و از نگاه شیعه و سنی این گفته رد می شود و در بخث فقهی هم رد می شود چون چنین چیزی وجود ندارد و خود او  هم عذر خواهی کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی آمل در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه دوم یاد آور شدند : برنامه های ویژه حماسه 6 بهمن آمل از دوم بهمن ماه شروع می شود  و روز یکشنبه همین هفته پیام حضرت علامه را ضبط خواهیم کرد و استاندار محترم هم حضور دارند  و باید بگویم که شهرداری و نه شورای شهر و نه کسی را می خواهیم تخریب بکنیم و نه واهمه ای از کسی داریم و حقیقتا” ما امانتدار مردم هستیم و من وظیفه دارم خواسته های مردم را بیان بکنم و اولویت ها را بگویم  و شورا ها باید جایگاه مسوولین شهر را بشناسند من عرق آملی بودن دارم و تقاضا دارم خوب مدیریت بکنید و فرد یا افراد غریبه را انتخاب نکنید و متخصین آملی را انتخاب بکنید برای امورات شهری و شهرداری و از طرفی هم کار را بر مبنای عقلانیت بگذارید و کار خوب  و عملکرد خوب داشته باشید تا مردم بر ما خرده نگیرند .

حجت الاسلام مرتضوی در پایان خطبه های دوم تصریح کرد : ما زیبایی شهر را کمتر می بینیم ، مطالبه گر باشید ! وضعیت زیبایی شهر را مد نظر داشته باشید ! اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند  و این را هم بگویم که در فضای مجازی بی بند و باری  بیداد می کند و دختران سر لخت برای مشتریان خود در کافه و تالار ها  پذیرایی می کنند ! جمع بکنید این بساط را ما با کسی تعارف نداریم  , بی بند و باری در این شهر هیچ جایگاهی ندارد و همه باید به قانون احترام بگذاریم و در ملاء عام باید قانون را عمل بکنیم.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *