حامد‌_درویش‌نیا مسئول روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی دکتررضا حاجیپور در گفتگو با هرازنیوز درباره اقدامات نماینده آمل در واکنش به حادثه مرگ دوجوان در جاده قدیم آمل به بابل گفت :
با عرض تسلیت به خانواده های داغدار و مردم شریف بخش دشت سر روز گذشته حوالی ساعت ۱۸:۰۰ بنده با تماس با مسئول #اداره_راه_و_شهرسازی #شهرستان_آمل ، که (تاریخچه تماس بنده هم موجود است ) #مهندس_غفاری به ایشان درخصوص عدم نصب علائم هشدار دهنده هشدار داده که با تاریک شدن هوا دید افقی راننده ها بسیار کم شده لطفاً با نصب چراغ چشمک زن و علائم هشدار دهنده از وقوع حادثه جلوگیری کنید که ایشان گفتند بعد از اتمام کار نصب علائم نیز انجام خواهد شد که متاسفانه این عمل انجام نشد و این حوادث تلخ را در پی داشت .

درویش نیا افزود؛ اداره راه و شهرسازی بعنوان مجری طرح و فرماندار محترم بعنوان نماینده عالی دولت باید پاسخگوی این فاجعه باشند.

وی ادامه داد :صبح امروز نیز دکتر حاجی پور نماینده مردم شریف شهرستان آمل،  ازدادستان آمل درخواست کرد تا در محل حادثه حضور یافته و پیگیر موضوع شوند.
در حال حاضر پیمانکار جهت شفاف شدن موضوع در بازداشت به سر می‌برد.

مسئول روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی دکتر رضا حاجی پور با اشاره به مشکل چندین ساله این محور بیان داشت؛
این مشکل مربوط دیروز و امروز نیست، ما سالها از این مشکل آسیب می بینیم و عزیزان خود را از دست می دهیم، که در این یکی دوسال اخیر دکتر حاجی پور با جددیت پیگیر رفع مشکلات این محور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *