بسم رب الحسین (ع)

ان الحسین (ع) مصباح الهدی و سفینته النجات

کدامین دفتر عشق خونین کربلای حسین را ورق زنیم تا تجلّی حماسه ها، روح و روان ما را حیاتی تازه بخشد؟ کدامین صفحه از کتاب سرخ عاشورا و تاریخ کربلا را از نظر بگذرانیم تا تلألؤ معجزه ها، دیدگان جان ما را نو و صفا دهد؟ اربعین حسینی، آینه باز تابنده آن حماسه ها و باورهاست. مگر می توان در جای جای این دفتر خونین و تاریخ زرین ، جز حماسه و کرامت یافت؟ هر قدم و هر عمل حسین بن علی (ع) و یاران او و وارثان راهش و پیام رسانان خونش، حماسه ای ماندگار است. حسین علیه السلام معلّم حماسه و آموزگار سروری و اسوه خداجویی و شهادت طلبی است. کربلای او جلوه گاه حقیقت است و اربعین او، بازگشایی همان کتاب جاوید، که سطر سطرش بیدارگر و الهام بخش است. اربعین حسینی و تقارن آن با دفاع مقدّس ، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران اسلامی جلوه دیگری از رادمردی ، شور حسینی ، ظلم ستیزی و شهادت طلبی فرزندان رشید این مرز و بوم و دانش آموختگان مکتب حسینی (ع) را به تصویر کشانده است. دفاع مقدس احیا کننده خود باوری مردمی بود که با اعتماد به نفس تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دینشان ، جامعه ای خودشکوفا داشته باشند. دفاع مقدس، اسلام را احیاء کرد. اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت ، کفر و ظال حکمرانی می کرد. یکباره از مظلومیت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلور دوباره یافت.

اربعین حسینی (ع) و تقارن آن با دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزّت آفرین ایران اسلامی جلوه دیگری از رادمردی ، شور حسینی، ظلم ستیزی و شهادت طلبی فرزندان رشید این مرز و بوم و دانش آموختگان مکتب حسینی (ع) را به تصویر کشانده است.

فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) را به پیشگاه منجی عالم بشریت امام عصر (عج)، مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، همه آزادمردان جهان، دوست داران خط سرخ حسینی ، امت وفادار ایران اسلامی، خاصه مردم شریف و عزتمند شهرستان آمل به ویژه خانواده های معزّز شهدا، آزادگان ، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان تسلیت و تعزیت عرض نموده و در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای والامقام و یادگاران عرصه حماسه و ایثار را گرامی داشته و بر عهد و پیمانمان در پاسداری از سبیل آنان و حراست از حریم ولایت پایبند و استوار بوده و با استعانت از خالق یکتا و الهام از عاشورا و اربعین حسینی به فرماندهی و پرچمداری رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران موانع مسیر را مرتفع و فضا را برای ظهور و تشکیل دولت یار مهیّا خواهیم نمود. (انشااله)

غفراله لنا و لکم

احمد سیفی

دبیر و سخنگو

شورای ائتلاف نیرو های انقلاب آمل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *