کوپ ها در مازندران خوب عملکرده اند

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به ارتقا عملکرد کوپ ها ( کلانتری و پاسگاه ) در تأمین امنیت، از افزایش 36 درصدی کشفیات انواع سرقت در مرداد ماه خبر داد .
به گزارش  هرازنیوز  ، سرهنگ “سیدمحسن جعفری” در تشریح عملکرد مرداد ماه کلانتری و پاسگاه های استان بیان داشت : در این مدت شاهد افزایش 36 درصدی کشف انواع سرقت توسط کوپ ها نسبت به مدت مشابه سال قبل و کشف 77 درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در سطح استان بوده ایم .
وی با اشاره به افزایش 13 درصدی دستگیری سارقان در حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها، خاطر نشان کرد: در این مدت هزارو 439 سارق در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند .
رئیس پلیس پیشگیری استان در ادامه به اقدامات کلانتری ها و پاسگاه ها در حوزه مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در طی این مدت بیضش از 48 کیلوگرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شد و در این ارتباط 369 معتاد و 320 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ جعفری در پایان خاطر نشان ساخت: ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان با تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر، برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و با تمام توان وامکانات در حفاظت از جان ومال وامنیت مردم خواهند کوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *