به نام خدا

سخنی با مسئولین مراکز نیکوکاری شهرستان آمل

از زمانی که ویروس منحوس کرونا در سرتاسر جهان و کشور عزیزمان شیوع پیدا کرده است همه معادلات اقتصادی ، فرهنگی ، معیشتی و … تحت شعاع این اتفاق ناخوشایند قرار گرفته است و حقیقتا” هر کسی به فکر کمک رسانی به هم نوع خود افتاده است و هم و همه در جهت یاری رساندن به هموطنان خود از در راستای مبارزه با ویروس کرونا هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی که اوایل سال 1399 برای مردم عزیز ایران اسلامی صادر فرموده اند همه سخاوتمندان و نیکوکاران را به انجام کمک مؤمنانه دعوت کرده و انصافا” هر کسی که در توان داشته است در انجام کمک مؤمنانه از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و به یاری کادر درمانی ، نیازمندان ، ضعیفان ، خانواده های آسیب پذیر و … شتافته اند.

از جمله سمن هایی که به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته اند مراکز نیکوکاری بوده است که تا به امروز پای کار بوه اند و هستند و یقینا”هم رهبری معظم انقلاب اسلامی و هم خانواده های با کرامت نیازمندان از این حرکت مؤمنانه اظهار رضایت دارند .

پرسنل جایگاه های سوخت در معرض خطر بسیار جدی کرونا قرار دارند و چهره به چهره با رانندگان خودروها برای سوختگیری در تماس مستقیم هستند و از همه مهمتر که بعضی از رانندگان هم به جای استفاده از کارتخوان های نصب شده در جایگاه ها از پول نقد استفاده می کنند و چه بسا عزیزانی هم به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

بسیاری از صنوف و اقشار کارگری در ایام کرونا آسیب دیده اند و خلاصه اینکه به هر طریقی ممکن از مهر و محبت مراکز نیکوکاری و خیرین بزرگوار بهره مند شده اند . لذا ذکر این نکته ضروری است که قشر زحمت کش کارگران جایگاه های سوخت که هم در سرما و هم در گرما مشغول انجام وظیفه می باشند از دریافت کمکهای مؤمنانه حتی یک مورد هم محروم مانده اند و تا به امروز کسی به فکر آنان نبوده است .

در پایان انتظار این است که متولیان امور خیریه ، مراکز نیکوکاری و خیرین عزیز شهرستان آمل هم در واپسین روزهای باقیمانده از سال 1399 و هم با شروع سال جدید نوروزی 1400 به یاری  این بزرگواران بشتابند و لبخند شادمانی را بر چهره این قشر از هموطنان عزیزمان بنشانند و دل خانواده های آنان را شاد کنند.

صدها فرشته بوسه بر آن دست زنند

کز یک گره بسته از کار خلق باز کنند.

حسن جوان

خبرنگار هراز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *