نماز عبادی و سیاسی جمعه لاریجان آمل به امامت موقت حجت الاسلام غلام حسن اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز :

گزیده هایی از سخنان حجت الاسلام غلام حسن اسلامی امام جمعه موقت بخش لاریجان آمل در خطبه های نماز جمعه ( 2 آبان 1399 ) :

عاقبت بخیری نعمت بسیار با ارزشی است و انسان مؤمن باید مواظب خودش باشد تا سرانجام امورات او به عاقبت بخیری ختم بشود و حقیقتا” بدا به حال کسانی که بد عاقبت شدند خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر بفرما.

دشمنان قسم خورده ما هیچگاه با ما راز نبودند و به فکر آسایش و رفاه ملت ما نبودند و آمریکا و اسرائیل غاصب و همه دشمنان ما این را بدانند که نه تنها هیچ صلحی بین ما و آنها اتفاق نخواهد افتاد بلکه با شهامت و اقتدار همچنان در راه اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدا می کنیم و مطیع امر رهبری هستیم .

شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی این بزرگ مرد و رزمنده خستگی ناپذیر هم در صحبت هایشان به مراتب اعلام کرده اند که ما ملت امام حسینیم  و حقیقتا” هم همین است که ما ملت امام حسین هستیم و سازش با دشمنان دین و قرآن معنی ندارد.

از کارکنان و مجموعه محیط زیست شهرستان تشکر می کنم انصافا” در حفظ و حراست از منابع طبیعی و … از جان خود مایه می گذارند و حتی چندین نفر از این عزیزان در کشورمان و در این راه هم به شهادت رسیده اند تا  دست افراد سودجود و قاچاقچیان چوب و …. کوتاه بشود و سرمایه ملی ما به یغما نرود و از مراجع قضایی و انتظامی این درخواست را داریم تا این عزیزان را مثل گذشته در انجام وظایف خطیرشان یاری بکنند.

هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و فرمانده و پرسنل زحمت انتظامی بخش لاریجان هم در پاسگاه ها ، هم در کلانتری ها و هم در حوزه پلیس راه تبریک می گویم . حقیقتا” در انجام وظایف و مامؤریت های محوله در طول سال با آن همه سختی و مشکلات در فصول مختلف سال از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنند خداوند به این عزیزان هم توفیق و سلامتی عنایت بفرماید.

نماز عبادی  و سیاسی جمعه در لاریجان آمل با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود و از مؤمنین برادر و خواهر این منطقه و مسئولین نهاد ها و ادارات لاریجان دعوت می شود تا در نماز جمعه شرکت بکنند و انصافا” انتظار همین است و بس.

گزارش ” حسن جوان          

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *