نشست هیات انجمن های ورزشی آمل + (تصاویر ) حاجی پور :برای آملی ها شکست معنی ندارد، تلاش کنید آینده متعلق به شماست

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ؛ نشست هیات انجمن های ورزشی آمل با حضور دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، دکتر پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان ، امیرنیا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر روزبه نصیری رییس دانشکده سما ، مهندس متان رییس سازمان فرهنگی و ورزشی و هنری شهرداری آمل جمعی از چهره های ورزشی و قهرمانان رشته های مختلف با اجرای میثم یوسفی و علی حسینی در تالار برلیان با مدیریت مهندس پژمان صمیمی برگزار شد .

رضا حاجی پور با تسلیت ماه محرم بیان کرد :  یاد امام حسین یاد آوری بزرگمردی است که بزرگترین پرچمدار حق طلبی و آزادی خواهی در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه یکی از راز های انسان های موفق به ویژه ورزشکاران  وجود انگیزه بالای درونی است تصریح کرد : یکی از مهمترین وظایف هیات های ورزشی استعداد یابی و قهرمان پروری و ایجاد انگیزه برای قهرمان شدن و حفظ قهرمانان است .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس اداره ورزش و جوانان شهر تصریح کرد : در خواست من از جنابعالی این است به خاطر شیوع کرونا شرایطی فراهم کنید تا قهرمانان ما از ادامه فعالیت خود باز نمانند تا ان شا الله بتوانند بعد از گذر این بیماری آماده مسابقه و کسب قهرمانی باشند .

این مسوول با اشاره به نشست خود با انبوه سازان در آمل تصریح کرد : بودجه استانی تخصیص داده شده برای آمل بیش از 50 مییلیارد تومان است اما در نشست با سرمایه گذاران مطرح کردند که تا هزار میلیارد ظرفیت سرمایه گذاری در امل وجود دارد که باید از این سرمایه ها در ورزش هم استفاده کرد .

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب استادیوم شهید چمران تصریح کرد :  امسال سه بار با وزیر ورزش و جوانان جلسه داشته ام تلاش کردیم تا این مجموعه راه اندازی شود ، وزیر قول داد با 10 میلیارد این مجموعه ورزشی به پایان برسد .

حاجی پور با اشاره به استقامتش برای خدمت به مردم آمل تصریح کرد : 16 سال ناملایمات برخی سبب نشد عقب نشینی کنم چون آملی ها  در هیچ جا محدود نمی شوند شما ورزشکاران آملی هم نباید  انگیزه تان را از دست دهید برای آملی ها شکست معنی ندارد، تلاش کنید آینده متعلق به شماست .

روزبه نصیری بهزاد منصوری اسماعیل پهلوان رضا حاجی پور میثم یوسفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *