در اصلاحیه و تکذیب خبر
در زلال رمضان و وقت وصال سحرهای این ماه عزیز ان شاءالله همدلی و اتحاد مضاعف گردد.
روزهای بزرگ و فتوحات بزرگ برای انقلاب اسلامی در راه است.

سید علی سلیلی مجری برنامه به وقت وصال برنامه سحر شبکه مازندران در گفتگو با هرازنیوز درباره خبر پیشنهاد میلیاردی به شهرداری این پایگاه خبری گفت : ضمن تبریک حلول ماه رمضان البته بنده فقط مجری برنامه به وقت وصال هستم اما با توجه به دوستی که با مدیر مسوول این پایگاه خبری دارم و به همین خاطر نیز تصویرم در این خبر نقش بست، به همین خاطر لازم می دانم آنچه را در جریان هستم مطرح کنم چون موضوع اینطور که در رسانه ها مطرح شد نبود .

دکتر سلیلی ادامه داد : من دیدم برخی از عزیزان اظهار نظرهایی خلاف واقع داشته اند اولا این طرحی که از سوی شهرداری آمل به شورای شهر ارائه شده فقط یک برنامه معمولی پخش زنده نبود، بلکه یک طرح گسترده ی تقریبا ۳۰۰۰ دقیقه ای از جوار بقعه ی میر قوام الدین مرعشی بنیانگذار حکومت سادات علوی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی شهر آمل بود که شامل تعداد زیادی برنامه بود مثلا تولید چندین و چند مستند برای معرفی مشاهیر و تاریخ پر افتخار آمل که قرار بود ساخته شود و ضمن پخش از سیمای استانی چندین شب به صورت ملی از شبکه های سراسری بنا بود پخش شود.

مجری برنامه به وقت وصال با بیان اینکه صدا وسیما خط مقدم جبهه ی فرهنگی و اقتصادی جزو مجموعه هایی است که با کمترین حمایت از بودجه ی دولتی در سالهای اخیر بخصوص در شرایط تحریم و بی مهری مسولان مواجه است اما در سالهای اخیر بخصوص در زمان مدیریت جناب دکتر علی عسگری ریاست محترم سازمان صداوسیما کارهای بزرگی انجام داده است که مکرر از سوی امام المسلمین امام خامنه ای عزیز مورد تفقد و تکریم واقع شده و همین عنایت نایب امام زمان سند پر افتخار رسانه است. در آزمون سخت و طاقت فرسای کرونا و قبل از آن انتخابات مجلس یازدهم و قبل از آن مدیریت بحران حاصله از بی تدبیری از قیمت سوخت و قبل از آن سیل همه جا رسانه خط مقدم بوده است.
دکتر سید علی سلیلی افزود بنده یک هادی سیاسی و فعال فرهنگی هستم ولی آنگونه که مطلع شدم در رسانه ساخت برنامه های زنده آن هم پروژه ی عظیم یکماهه با استقرار واحد سیار و ماهواره با این حجم تولیدات و عوامل هزینه ی چندین برابری نسبت به تولید یک برنامه درون استودیویی داشت که بعضی از رسانه های محترم اشاره کردند که به گمانم و ان شاءالله از بی اطلاعی بوده است با این حال بنا بود که شهرداری آمل هزینه ی معادل یک دهم آن را آن هم با امور مالی سازمان صداوسیما منعقد کند که ظاهرا توفیق نشد عوامل برنامه مهمان مردم ولایت مدار آن سامان باشند . ولی بنده اگر عمر باقی باشد و لایق باشم قطعا در این ماه یاد و خاطره ی علامتین نورین نیرین را به رسم ادب و تعظیم خواهم داشت و از شهدای مدافع حرم و و وطن آمل و از همه ی خوبی های مردم مهربان آن دیار یاد خواهم کرد .
وی با بیان اینکه مطالبه گری وظیفه رسانه است و جز این هم توقع نداریم تصریح کرد : شما ببینید هزینه ۲ یا ۳ میلیاردی برای چاپ و نصب بنر در یک شهرداری ها در سالهای گذشته بیشتر اثر دارد یا تولید برنامه های فاخر با یک دهم این هزینه که برای همیشه ماندگار است و معرفی هویت یک شهر است که می توانست ظرفیت عظیم اقتصادی این شهر را در کنار سرمایه ی فرهنگی با جذب سرمایه گذاران و دعوت از مهمانان ملی به حرکت در آورد.
ان شاءالله با یک همدلی و وفاق در آینده ی نزدیک این اتفاق مبارک بیفتد.

این فعال سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه صدا و سیمای مازندران با حضور دکتر هادی ابراهیمی که خود از مفاخر علمی و سیاسی و فرهنگی استان مازندران می باشند در تلاش است با همه محدودیت های مالی ، مازندران را در سطح همه شهر ها و بخشهای آن ببیند و همین عدالت رسانه ای بود که با حضور ایشان در اکثر ایتم ها در کشور جز استان های برتر شدند.
دکتر سلیلی تصریح کرد : آمل از کهن شهر های ایران زمین و مازندران است و تمام تلاش ما این بود تا به طور شایسته این شهر را معرفی کنیم که در برنامه امسال سحری هم چند شب به این شهر اختصاص خواهد یافت .

 

__________________________خبر منتشر شده در هرازنیوز_______

پیشنهاد میلیاردی شهرداری آمل برای برنامه سحر شبکه طبرستان/ واسطه ها سود می بردند!

به وقت وصال برنامه سحر شبکه مازندران از ابتدای ماه مبارک رمضان بر روی آنتن می رود

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، این برنامه مذهبی حاشیه هایی را در شورا و شهرداری و رسانه های آمل به همراه داشت .

حواشی از آنجا شروع شد که یکی از رسانه های مجازی خبری را منتشر کرد که اعضای شورای شهر با هزینه میلیاردی برای یک برنامه فرهنکی سحرگاه ماه رمضان مخالفند .

در اولین جلسه اعضای شورا با شهردار تمامی اعضا رای مخالف به حمایت مالی از چنین برنامه هایی با هزینه گزاف دادند .

در پی آن برخی کارشناسان رسانه در اظهار نظر های متعدد بیان کردند که چنین برنامه ای در بهترین حالت صد میلیون هزینه ساختش است .

برخی از منابع به هرازنیوز گفتند واسطه های اجرای برنامه میتوانستند درصورت عقد قرار داد بین شهرداری و صدا وسیما درصدی از مبلغ قرار داد رو برای خود بردارند و این حق قانونی شان بوده است .

منبعی دیگری در صدا و سیما به هرازنیوز گفت : برنامه های مذهبی شامل شامل چنین حمایت های مالی قرار نمیگیرد .

صدا و سیمای مازندران این برنامه را این گونه معرفی کرده است .

 

تهیه کننده:رقیه احمدزاده عالمی
نویسنده:محمد محمد خانی

کارگردان هنری:علیرضا امراء

تصویربرداران:علی اعظم جعفر نژاد قمی-فردین شیری-علی پارسی نژاد

نور:جعفرنژاد

صدابردار:کاظم اسماعیلی

تدوین:امراء

گرافیست:جواد مظفری

مدیر تولید:مریم آشتینه

دستیار:محسن پویانفر

دستیار نور:جواد بریمانی

طراح دکور:رضا علی بخشی

منشی صحنه:قنبرعلی عالیشاه

مجری:سید علی سلیلی

هماهنگی:مریم هادوی

مسوول هماهنگی:مهدی ستایش

رمضان که می رسد دعوت می شویم به مهمانی حضرت دوست و آغاز می کنیم برگی دیگر از دفتر بندگی مان را و خلاصه می شویم در آنچه حضرت حق می خواند و هر آنچه او می خواهد
سحر ، طلایی ترین وقت برای وصل عبد و معبود است همانگونه که در دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان چنین می خوانیم که « اللهم تبهنی فیه لبرکات اسحاره و نور فیه قلبی بضیاء انواره و خذ بکل اعضائی الی اتباع آثاره بنورک یا منور قلوب العارفین» ،خدایا مرا در این ماه به برکت های  سحرهایش آگاه کن ، و دلم را با روشنایی انوارش روشنی بخش ، و تمام اعضایم را به پیروی آثارش بگمار ، به نورت ای نور بخش دلهای عارفان »
برنامه سحر سیما ، نقطه وصل قلبهای مومنی است که به هر سو به دنبال محبوب       می گردند و در پی صدایی که آنها را به خانه دوست رهنمون سازد ، همان مقام محمود !  مقام محمود از بالاترین مقامات معنوی است که در اثر شب زنده داری و عبادات شبانه نصیب پیامبر(ص) می شود  و یا اگر قرار است رسالت بر دوش پیامبر (ص) قرار گیرد می بایست آمادگی لازم وجود داشته باشد ، لذا خداوند در سوره مزمل  آیات ۷ تا ۲۰ به این مسئله می پردازد و می فرماید : یا ایها المزمل ، قم الیل الا قلیلا ، نصفه او انقص منه قلیلا او زد علیه ورتل القران ترتیلا … ای جامه به خویشتن فرو پیچیده به پا خیز شب را مگر اندکی نیمی از شب یا اندکی از آن را بکاه یا برآن (نصف) بیفزای و قرآن را شمرده شمرده بخوان در حقیقت ما به زودی برتو گفتاری گرانبار القا می کنیم قطعاً برخاستن شب  رنجش بیشتر و گفتار (در آن هنگام راستین تر است (و تو را در روز آمد و رشدی دراز است .
به وقت وصل  ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان سیمای مازندران است که در فضایی متفاوت و نوین تولید خواهد شد استفاده از ظرفیتهای جدید بصری و محتوایی با توجه به عنوان کلی «انس با معبود» در سرلوحه اصلی این برنامه قرار خواهد گرفت تعبیر بلندی که در دعای سحر آمده است ناظر به همین هدف متعالی است که « الحمدالله الذی ادعوه و لا ادعوا غیره» خداوند! ! تو را سپاس که راه و رسم  سخن گفتن با تو را از خودت آموخته ام تو را سپاس که تنها تو شایسته درخواست کردن و مسئلت کردنی ؛ چرا که اگر به سوی هر که جز تو روکنم امیدم را ناامید می کند .
این برنامه با آیتمهای ذیل بر روی آنتن می رود:
آرم شروع-با خدا حرف بزن -درمحضر آفتاب -حبیب خدا -زمزمه بهار -سحرگرام-یک جرعه عطش –قاصدک-حالموخوب کن-سبد سلامت -دعای روز-ستاره شمالی -وله های رمضان .

 

 

2 thoughts on “در اصلاحیه و تکذیب خبر / در زلال رمضان و وقت وصال سحرهای این ماه عزیز ان شاءالله همدلی و اتحاد مضاعف گردد. روزهای بزرگ و فتوحات بزرگ برای انقلاب اسلامی در راه است”
  1. ملت نون شب محتاجند مسولین بی عرضه درپی اتلاف بیت المال…

  2. خسته نباشید فقط حقوق ماهیانه این کادر بالای صدمیلیون هستش بقیه موارد را بگذارید کنار و در کمترین حالت پانصد میلیون هزینه اس هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *