مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل گفت هیچ افزایش کرایه تاکسی نداریم فقط هزینه یکنفر مسافر کم شده در طرح فاصله گذاری به کرایه سه نفر دیگر اضافه خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، محمدعلی سبزعلی پور مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل در گفتگو با هراز نیوز اعلام کرد : خوشبختانه رانندگان تاکسی همکاری خوبی را در اجرای طرح فاصله گذاری با سازمان داشته اند و معدود رانندگان تاکسی هستند که ممکن است رعایت نکنند .

وی با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری یک سو مردم هستند و یک سو رانندگان تاکسی تصریح کرد : اگر در موارد معدودی راننده ای رعایت نمی کند مردم عزیز حتما تذکر دهند و در صورتیکه راننده قبول نکرد با شماره 133 یاشماره مستقیم ۴۳۲۹۴۵۷۶با بازرسی سازمان و ارائه کدیا پلاک خودروی متخلف سازمان حمل ونقل عمومی را باخبر کنند تا با راننده متخلف برخورد شود .

سبزعلی پور درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در آمل گفت : درحال حاضر افزایشی نداریم ولی با توجه به اینکه با طرح فاصله گذاری یک مسافر در یک مسیر کم شده است درخواستی به شورای شهر دادیم که میزان کرایه آن یک نفر بین میزان  کرایه سایر مسافرین تقسیم وبه کرایه آنها اضافه شود .

وی ادامه داد : البته این تصمیم به خاطر این است که رانندگان در بحران کرونا هیچگونه حمایتی را از سوی دولت  دریافت نکرده اند و با توجه به افزایش هزینه حداقل درآمدشان کاهش پیدا نکند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *