تجلیل امام جمعه آمل از اقدامات دادستان برای اهدا کارت هدیه به پرستاران/ پزشکان و تجهیزات شهرهای دیگر به آمل بیاید

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز،  امام جمعه آمل در نشست شورای اداری آمل با تشکر از اقدامات انجام شده در مبارزه با کرونا در این شهر تصریح کرد : اولین قدم برای پیشگیری و بهبود بیماران کرونایی حمایت از سربازانی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند  این پرستاران و پزشکان  عزیز  باید مورد حمایت و حراست قرار گیرند

سید جلیل مرتضوی تصریح کرد : خیرین باید وسط میدان بیایند و خیلی از امکانات اولیه از جمله (ماسک ، مواد ضدعفونی ) را در داخل این شهر تهیه و توزیع کنیم.

وی بیان اینکه امکانات خوب و مناسب برای قرنطینه کادر درمانی بیمارستان امام باید فراهم شود تصریح کرد :  کادر درمانی و پزشکان شهرهای هم جوار که بیمار آنها در امل بستری هستند به آمل اعزام شود .

امام جمعه آمل  با تشکر از افدامات دادستان آمل در موضوع کرونا گفت: دادستان با همکاری انجمن حامیان زندانیان آمل چندین کارت هدیه برای پرستاران بیمارستان امام خمینی اهدا کرده است که قابل تقدیر است .

 

 

One thought on “امام جمعه آمل : از دادستان برای اهدا کارت هدیه به پرستاران تشکر می کنم/ پزشکان و تجهیزات شهرهای دیگر به آمل بیاید”
  1. همه پرسنل بیمارستانی ودرمانگاهی در حال فعالیت هستند ، دادن کارت هدیه فقط به یک گروه نادیده گرفتن بقیست ،واز طرفی اگر همچین مبالغی هست برای تجهیز درمانگاهها وبیمارستان ها یا کمک به مردمی که توان خرید وسایل اولیه بهداشتی وندارن ودر حاشیه شهرما هستند بهتر خواهد بود ،….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *