جانشین سپاه آمل : رسانه ها مردم را برای حضور حداکثری تشویق کنند / هادی علیزاده : ذات کار رسانه کار سیاسی و روشنگری است/ علی نیک زاد: رسانه های آملی در ایجاد شور انتخاباتی پیشتاز هستند /فاطمه زهرا برزیار: رسانه ها در ایام انتخابات صدای مردم باشند/  روزبه نصیری : رهبر انقلاب طلایه دار و سرسلسله رسانه های حق طلب عالم است

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز:  جانشین سپاه آمل به همراه  مسوول روابط عمومی سپاه ، مدیر کانون بسیج رسانه و اعضای شورای این کانون با حضور در دفتر پایگاه خبری هرازنیوز از اقدامات این پایگاه خبری تجلیل کردند . 

رسانه ها مردم را برای حضور حداکثری تشویق کنند 

سرهنگ مهدی فلاح جانشین فرمانده سپاه آمل در بازدید از دفتر پایگاه خبری هراز نیوز و دو هفته نامه هراز امروز با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : مجموعه رسانه ای هرازنیوز و هرازامروز  از رسانه های تاثیر گذار و موفق شهرستان آمل است و ما امروز به مناسبت دهه فجر برای عرض خداقوت به مدیر مسوول و خبرنگاران آن به خاطر تلاش در عرصه دفاع از آرمانهای انقلاب در این دفتر حاضر شدیم .

وی با بیان اینکه امروز رسانه ها در سطح کشور وظایف سنگینی را در حفظ دستارودهای انقلاب اسلامی برعهده دارند تصریح کرد : یکی از رسالت های رسانه ها تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی است .

فلاح مطرح کرد : حضور پرشور مردم در انتخابات از یک سو و انتخاب افرادی اصلح و انقلابی از سوی دیگر نظام ما را در برابر هر تهدیدی بیمه خواهد کرد .

جانشین فرماندهی سپاه آمل با بیان اینکه فضای مجازی را باید برای دشمنان انقلاب نا امن کنیم تصریح کرد : امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف داشته ایم که این دستاورد ها باید در فضای مجازی با هنر مندی به مخاطبان مختلف از جمله نسل جوان تبیین شود .

ذات کار رسانه کار سیاسی و روشنگری است

هادی علیزاده مسوول روابط عمومی سپاه آمل در این نشست با بیان اینکه کار رسانه ها چند جانبه و جزو مشاغل سخت و حساس طبقه بندی می شود گفت : ذات کار رسانه کار سیاسی و روشنگری است و نقش رسانه های ما در اتقا آگاهی سیاسی و دینی سطح جامعه بی بدیل است .

علیزاده مطرح کرد : در آمل ما رسانه ای معاند نظام نداریم و اکثر رسانه ها در حفظ انقلاب و ارزشها قلم می زنند و حامی انقلاب اسلامی هستند .

مسوول روابط عمومی سپاه آمل با تجلیل  از انعکاس مناسب خبرهای سپاه و نهاد های انقلابی از سوی رسانه های این شهر مطرح کرد : از پایگاه خبری هراز نیوز و دوهفته نامه هراز امروز برای انعکاس اخبار درست و صحیح تشکر می کنیم .

رسانه های آملی در ایجاد شور انتخاباتی پیشتاز هستند 

علی نیک زاد مدیر کانون بسیج رسانه آمل با بیان اینکه در موضوع انتخابات رسانه های آمل بسیار همراه  وکار آمد بوده اند تصریح کرد : رسانه های آملی در ایجاد شور انتخاباتی پیشتاز هستند و از زحمات همه رسانه های آمل که نسبت به شهر های دیگر فعال تر بوده اند تشکر می کنم.

نیک زاده مطرح کرد : رسانه هراز نیوز از مجموعه های قدیمی فعال در شهرستان آمل و استان مازندران است  ، خالصانه کار می کند و مروج برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت است ، خیلی از دوستان که در شهر الان حرفی برای گفتند کارشان را در این رسانه شروع کردند و رشد پیدا کردند و هراز نیوز و خبرنگارانش همیشه کمک کار بسیج رسانه بوده اند .

وی ادامه داد : هراز نیوز در سال 92 با انتشار مطلبی از شهید یزدان پرست لاریجانی  این شهید را که به همراه شهید آوینی به شهادت رسید معرفی کرد ، این شهید از سوی  بسیج رسانه به عنوان شهید شاخص معرفی خواهد شد .

رسانه ها در ایام انتخابات صدای مردم باشند

فاطمه زهرا برزیار  مسوول فضای مجازی  بسیج رسانه آمل با بیان اینکه انتظار داریم رسانه ها در ایام انتخابات صدای مردم باشند تصریح کرد : رسانه ها مطالبات افکار عمومی را پیگیری کنند و از سویی این مطالبات را به سمت سوی منطقی سمت و سوق دهند .

رهبر انقلاب طلایه دار و سرسلسله رسانه های حق طلب عالم است  

روزبه نصیری آملی مدیر مسوول و صاحب امتیاز هراز نیوز و هراز امروز با تجلیل از اقدام مسوولان سپاه آمل در برگزاری این نشست گفت : دفاع از ارزشها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو رسالت های این رسانه است و امیدواریم هیچگاه از مسیر آرمانهای امام و رهبری و شهدا منحرف نشویم .

نصیری با بیان اینکه مردم در انقلاب اسلامی ولی نعمتان حاکمان هستند تصریح کرد : هرگاه مسوولان و رسانه ها به  مطالبات منطقی و به حق مردم بی توجهی کنند قطعا به انحراف رفته اند .

وی با بیان اینکه عملکرد برخی مسوولان مردم را نسبت به آینده نا امید کرده است تصریح کرد : ولایت فقیه جایگاهی بی نظیر است که در بزنگاه ها جامعه را انحراف و ناامیدی نجات می دهد در وقایع اخیر بعد از اینکه هواپیمای اوکراینی به اشتباه مورد اصابت قرار گرفت رسانه های مخالف با نظام اسلامی فضایی ایجاد کردند تا تمام دستاورد های امید آفرین حاصل از تشییع بی نظیر پیکر شهید سلیمانی  پاک شود اما بیانات امید آفرین ولی فقیه ورق را برگرداند و یوم الله دیگر را برای مردم ایران یاد آوری کرد .

مدیر مسوول پایگاه خبری هراز نیوز شخص رهبر انقلاب را طلایه دار و سرسلسله رسانه های  حق طلب عالم در جهان معاصر دانست و تصریح کرد : ایشان به شخصه رسانه ای اثر گذار در دنیای معاصر است که در خط مقدم مقابله با دشمن قرارگرفته اند .

نصیری با تشکر از نگاه فرمانده سپاه و مسوولان سپاه آمل در اجرای سنت  بازدید از دفاتر پایگاه خبری مطرح کرد :  این کار حسنه ای است که سپاه پاسداران در آن پیشگام بوده است و ما از این مجموعه مخلص و انقلابی تشکر می کنیم ، تجلیل بیشتر از مدیر مسوول صورت می گیرد ولی زحمات اصلی بر دوش خبرنگاران عزیز هست که با کمترین امکانات کار می کنند .:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *