دستگیری شرور سابقه دار در بابل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی استان در مراسم روز سرباز، گفت: سربازی دوران افزایش کرامت انسانی ا ست .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سردار سید محمود میرفیضی در مراسم صبحگاه سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی استان در ساری با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: قدرت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه و جهان به برکت خون شهدا و دلاور مردان غیور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که واژه و کلمه سرباز دارای معنی و مفهومی بزرگ و متجلی است، تصریح کرد: همه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و ارزش واقعی سرباز، خدمتگزاری واقعی به کشور، نظام و اسلام است.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: همه کسانی که لباس نیروهای مسلح را بر تن دارند به نوعی سربازان وطن در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی هستند و اگر غیر از این باشد نیروی مسلح به مفهوم واقعی خود دست نخواهد یافت.

میرفیضی، افزود: مفهوم واقعی سرباز جان باختن و فداکاری است که تجلی آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و باید این موضوع را همچنان احیاء کنیم .

وی با اشاره به این که خدمت سربازی دوران ارتقاء و سازندگی جوانانی است که تضمین کننده آینده کشورند، اظهار داشت: خدمت سربازی دوران افزایش کرامت انسانی و افتخاری است که باید آن را هچنان زنده نگه داریم .

وی تقویت اراده، خودباوری و مسئولیت پذیری را از موضوعات قابل توجه در دوران سربازی برشمرد و اذعان داشت: آغاز سربازی، دوره تحول انسان در حوزه های معنوی و معرفتی و ورود به پذیرش شرایط سخت زندگی و مسئولیت پذیری است که باید این نگاه در همه وجود داشته باشد .

فرمانده انتظامی استان مازندران، آموزش، فرهنگ سازی، آشنایی با وظایف و حقوق شهروندی، توسعه مهارت های فردی و آمادگی برای ایفای نقش در اجتماع را از خصوصیات بارز دوران سربازی برشمرد و اظهار داشت: اگر سربازی منجر به افزایش آگاهی و تقویت فرهنگی در فرد منجر شود، ما در کار خود موفق خواهیم بود .

سردار میرفیضی در ادامه با بیان این که سربازی محلی است برای اصلاح رفتار و ارتقاء اخلاق حسنه، گفت: تقویت مسئولیت پذیری و افزایش مهارت های تخصصی از نکات قابل توجه در دوران خدمت است که با تاکید بر آن باید به سمت کارآفرینی خصوصا برای سربازان تحصیل کرده بپردازیم .

میرفیضی با اشاره به موضوعات مورد توجه در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، گفت: استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های علمی، فرهنگی و تخصصی و خیلی از موضوعات دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی تشکیل پارلمان سربازی را از ابتکارات استان مازندران برشمرد و با اشاره به بازخورد این طرح در ستاد کل نیروهای مسلح، تصریح کرد: مطالبه گری، پاسخ به مشکلات سربازان، استفاده از ظرفیت های تخصصی و ایجاد فضایی مطلوب برای طی دوران سربازی از سوی فرماندهان از مهمترین کارکردهای پارلمان سربازی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر غنی سازی دوران سربازی و توجه به بحث آموزش و آموزش مهارت های زندگی، اظهار داشت: باید کاری کنیم که افراد موثری به جامعه تحویل شوند .

میرفیضی با بیان این که همه ما باید به عنوان یدی واحد با مسئولیت هایی که داریم  راه پیشرفت، توسعه و آبادنی کشور گام برداریم، خاطرنشان کرد: سربازان نیروی انتظامی هرچند در شرایط سخت تری به سر می برند اما وجود این شرایط می تواند در ارتقاء این عزیزان موثرتر باشد و باید سربازان نیروی انتظامی این را قدر بدانند که خادم بهترین مردم دنیا هستند .

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از مادر شهیدجلیل معافی از سربازان نمونه استان نیز قدردانی شد .

کشف زمین خواری 3 میلیاردی در کلاردشت

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی و بازگرداند 7 هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل و ساکن شهرستان کلاردشت در محدوده منطقه”رودبارک” با تجاوز به بخشي از اراضي ملي مبادرت به تصرف و محصور کردن بیش از 7 هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی کرده، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی،متهم به زمین خواری شناسایی شد و ماموران پليس آگاهي با هماهنگی قضائي در اقدامی غافلگیرانه متهم به زمین خواری را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: در راستای اجراي حکم قضائی مبنی بر خلع يد زمین، بیش از 7 هزار و 182 متر مربع از اراضي تصرف شده به ارزش 3 میلیارد ریال با همکاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دامن طبيعت بازگردانده شد.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید خود را در قبال صیانت از منابع طبیعی مسئول بدانند، گفت: آگاه باشیم که انفال عمومی حق الناس هستند و باید ازآن ها محافظت کنیم .

تجلیل فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از خانواده شهید حسنی

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در ديدار با خانواده شهید رضا حسنی، گفت : خانواده معظم شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، سرهنگ”ابراهیم شجاعی” به مناسبت روز سرباز و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و تجليل از صبر و استقامت خانواده آنان، با خانواده شهید رضا حسنی در این شهرستان ديدار کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در این دیدار، بیان داشت: این سرباز فداکار خون پاکش را بخاطر حفظ امنیت، آسایش و آرامش امت اسلامی اهداء نمود و ما همواره وظیفه داریم یاد و نام تمامی شهدا را گرامی بداریم و مجاهدت ها ، ایثارگری ها و تلاش آنان را در حفظ امنیت ارج نهیم .

وی تصریح کرد: اگر امروز در دنیا حرفی می زنیم، اگر امنیت ، اقتدار و صلابت داریم به برکت خون شهدا و ایستادگی و مقاومت خانواده های معظم شهداست .

سرباز شهید رضا حسنی سال 1384 در منطقه سراوان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

دستگیری شرور سابقه دار در بابل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری شرور سابقه داری که با عربده کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد شرارت، عربده کشی و ایجاد درگیری منجر به مجروحیت 2 نفر از شهروندان توسط فردی شرور در این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: متهم که با قدرت نمايي، مزاحمت براي نواميس مردم موجب ايجاد رعب و وحشت در بین شهرندان شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد .

وی با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشته دار کنند و موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

دستگیری سارق منزل با 10 فقره سرقت در نوشهر

گروه استان ها “مازندران” فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ازدستگيري سارق منزل و کشف 10 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ،در تشریح این خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی متهم را شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ محمدی، تصریح کرد: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 6 فقره سرقت منزل و4 فقره اماکن خصوصی در شهرستان اقرار کرد .

سرهنگ محمدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت اجتماعی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *