جشن یک سالگی هنرستان تربیت بدنی آیت الله آملی+عکس

روزبه نصیری سرپرست سما آیت الله آملی با بیان اینکه هنرستان تربیت بدنی سال گذشته با امکانات کم نظیر در جوار دانشگاه به بهره برداری رسید تصریح کرد:

با حمایت های دکتر فاضل لاریجانی رییس این واحد دانشگاهی کلیه امکانات دانشکده تربیت بدنی که در نوع خود کم نظیر است به همراه فضای آموزشی مطلوب در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفته است که شاهد میزان رضایت بالا در بین خانواده ها هستیم.

وی مطرح کرد:سال گذشته قرار بود این هنرستان با حضور علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال افتتاح شود که به دلیل تقارن این برنامه با یک بازی بین المللی این امکان میسر نشد و امسال در اولین سالگرد تاسیس هنرستان تربیت بدنی شاهد حضور این چهره محبوب ورزشی کشورمان هستیم.

نصیری با بیان اینکه بر اساس سیاست های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در مدارس سما رسالت هایی را بر عهده داریم خاطر نشان کرد:مهمترین رسالت های ما ارتقا سطح علمی،مهارتی و اخلاقی دانش آموزان مدارس سماست.

وی مطرح کرد:وقتی می گوییم وظیفه ما تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است یعنی دانش آموز مدرسه و هنرستان سما باید بهترین معلم و دانش آموز را داشته باشد و بالاترین معدل را کسب کند.

نصیری ادامه داد: در حوزه مهارتی نیز هنرآموزان باید مهارت هایی را بیاموزند تا بعد از اتمام درس بتوانند مستقیم جذب بازار کار شوند و این در کنار ارتقا اخلاقی و معنوی باید انجام شود.

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان هم در این دیدار با بیان اینکه دانش آموزان مدارس سما نباید وقت خود را تلف نمایند تصریح کرد:دانش آموزان علاوه بر برنامه های کاری مدرسه حتما در فوق برنامه ها و دوره های مهرت آموزی شرکت کنند.

فغانی با بیان اینکه امکانات خوبی برای دانش آموزان فراهم شده است بیان کرد:دانش آموزان نباید فرصت ها را از دست بدهند و باید برای آینده برنامه داشته باشند.

در این مراسم از محمد یزدانی یکی از دبیران هنرستان تربیت بدنی سما آمل که در مسابقات جهانی دومیدانی کارگری کشور اسپانیا دو مدال طلا و برنز به دست آورده بود تجلیل شد.

همچنین از سوی دکتر فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی دانشجویان دکتری تربیت بدنی این دانشگاه به خاطر درخشش در عرصه ملی و بین المللی تجلیل شدند

مجتبی هدایتی مدیر هنرستان تربیت بدنی نیز در سخنرانی تصریح کرد:براساس سیاست های سازمان مرکزی در سال گذشته هم در بعد علمی و مهارتی و هم در بعد دینی و مذهبی برنامه های متنوعی را برای دانش آمزان اجرا کرده ایم.

وی ادامه داد:در سال تحصیلی 98-97 جشنواره فرهنگی و ورزشی را برای اولین بار در بین دانش آموزان برگزار کردیم که برگزیدگان این جشنواره در این مراسم تجلیل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *