به گزارش پایگاه خبری هرازنـیـوز ؛ یکی از سنتهای خوبی که در ماه مبارک رمضان در بین مؤمنان رایج است و ریشه در ایمان مردم دارد افطاری دادن است ؛ میهمان هم فرقی نمی‌کند، هر که باشد عزیز و محترم است.

افطاری موجب انس و الفت، تجدید دیدارها، پیوند ارحام، انفاق، و ترویج خوبیها و دوستی‌هاست و اما مهمترین اثر افطاری، در ترویج فرهنگ روزه‌داری است ضمن آن که شادی و طراوت فوق العاده‌ای هم به ماه مبارک رمضان می‌بخشد. افطاری موقعیتی فراهم می‌کند تا روزه‌داران در برخورد با یکدیگر از ایمان و صبر یکدیگر تاثیر بگیرند و اعتقادات خود را تقویت کنند.

ما به یک افطاری دعوت شدیم این افطاری اما جنس دیگری داشت هم صاحب خانه و هم مهمانان اصلا حال و هوایی دیگری داشت .

مرتضی خسروی ذاکر اهل بیت است؛ کمتر دلشیفته خاندان عصمت و طهارت را در این شهر می توانید پیدا کنید که او را نشناسند؛ او خواهر زاده شهیدان مازیار و از کودکی شیفته راه اباعبدالله الحسین (ع) و مکتب شهادت است.

حاج مرتضی و همسر یک فرزند و مادر مهمان نوازش به برکت حلول ماه رمضان افطاری  میزبان پدران و مادران شهدای مدافع حرم آمل شدند.

ما هم توفیق یافتیم تا به عنوان یکی از رسانه هایی که خادم خانواده های شهدا در شهر هستیم در این محفل آسمانی بر سر سفره افطاری حاضر شویم.

پرچم لبیک یا رقیه با رنگ سرخ روی دیوار نقش بسته بود دیواری که روی آن تمثال علامه حسن زاده آملی زینت گرفته بود و قابهای تصویر شهدا که یک به یک با حضور پدر و مادر شهیدان مدافع حرم رضا حاجی زاده ؛ هادی جعفری ؛ روح الله صحرایی ، مصطفی زال نژاد ؛ مهدی قره محمدی عوض می شد .

در ادامه گزارش تصویری محمد لطفی را از این شب به یاد ماندنی مشاهده می کنید

One thought on “افطاری با پدران و مادران شهدای مدافع حرم آمل + عکس”
  1. باسلام و احترام و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ارزشمند. خدا کنه حقیر هم مثل این عزیزان در رکاب مولایمان ( مقام معظم رهبری) به شهادت برسم. آرزوی دیرینه من هست. خاک پای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *