سارق دریچه های فاضلاب در بابلسر دستگیر شد

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری سارق دریچه های فاضلاب شهری با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز: ، سرهنگ “عبدالله رضوانی” با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت دريچه هاي فاضلاب در سطح شهرستان بابلسر ، موضوع در دستور کار ماموران گشت کلانتری های این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسی، موفق شدند متهم را که با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت می کرد را شناسایی کنند.

وی،اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و خودروی وی را متوقف کردند .

سرهنگ رضوانی، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت، از جمله سرقت دریچه های فاضلاب در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه به شهروندان توصیه کرد:هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری زوج سارق در چالوس

هرازنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری زن وشوهری که با زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی مسافر بر از محل متواری شده بودند، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز:، سرهنگ “سیدعبدالله منتظری” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که افرادی پس از کرایه کردن یک دستگاه خودروی سواری به عنوان مسافر آن را به بیراهه کشانده و پس از پیاده کردن راننده و سرقت خودرو از محل متواری شدند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که زن و شوهر بودند شناسایی و در کمتر از 3 ساعت آنان را دستگیر کردند .

سرهنگ منتظری از کشف خودروی مسروقه خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

وی در خاتمه از رانندگان خودروهای مسافربر شخصی و عمومی، خواست: از سوارکردن افراد ناشناس در مسیرهای نامعلوم خصوصا در اوقات پایانی روز و یا شب خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از توقیف 3 دستگاه خودروی حامل چوب جنکلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز:، سرهنگ “شهرام دمساز” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران گشت کلانتری ها و یگان امداد این شهرستان در مسیر حوزه استحفاظي به 2 دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیونت حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و رانندگان آن ها را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای مورد نظر در مجموع 10 تن چوب جنگلی قاچاق را که متهمان آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بودند کشف شد.

سرهنگ دمساز، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

کشف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق در بهشهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 680 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز:، سرهنگ”ابراهیم شجاعی” در تشریح این خبر، گفت:درپی کسب خبری مبنی بر نگهداری و تردد یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند متهم را که برای شهروندان نیز ایجاد مزاحمت می کرد شناسایی کنند .

سرهنگ شجاعی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف شد .

وی ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر 680 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

شجاعی در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است،از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

کشف 14 کیلوگرم موادمخدر در بابلسر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از انهدام یک باند حرفه ای خرید و فروش فروش مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک و 4 کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “عبداله رضوانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز:، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع گسترده مواد مخدر تریاک در شهرستان بابلسر وشهرستان های همجوار توسط 3 قاچاقچی مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي اعضای این باند شدند.

سرهنگ رضوانی، تصريح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائي، ماموران در عملیاتی ضربتی اعضای این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 10 کیلوگرم تریاک و 4 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی از توقیف یکدستگاه خودروی پژو و 5 دستگاه تلفن همراه متعلق به متهمان که در امر جابجایی و خرید و فروش مواد مخدر از آن استفاده می کردند نیز خبرداد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر افزود: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان، خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *