دستگیری زوج افیونی در ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری زوج افیونی و کشف 12 کیلو تریاک در حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ “علیرضا ثقفی” در مشروح این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور ساری به کیاسر به اجرا در آمد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: با اجرای این طرح، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد در این محور مشکوک شدند .

سرهنگ ثقفی، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را که شامل یک زن و مرد بوده اند دستگیر کردند .

وی با اشاره به کشف 12 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان،تصریح کرد: این 2 قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

ثقفی با اشاره به این که مواد مخدر پديده اي است استعماري که قدرتهاي سلطه گر به منظور محو ارزشهاي اخلاقي و اجتماعي و تسلط بر جوامع از آن بهره مي جويند، گفت: اعتياد به مثابه يک عارضه و آسيب فردي و اجتماعي همواره سلامت فکري، فرهنگي و اقتصادي جامعه را با خطر مواجه مي سازد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، در خاتمه گفت: برای جلوگيري از اشاعه اين پديده شوم باید برنامه ريزي و اقدام جدي و همه جانبه اي صورت پذيرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصري که در راستای ترويج مواد مخدر و اعتياد و کسب منفعت از اين طريق مبادرت مي ورزند به شدت برخورد می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *