داوود صمدی آملی : شمشیر امام زمان(عج) پیام صلح جهانی است

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز ، حجت السلام شیخ داوود صمدی آملی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد شهدای شهرک آزادگان آمل گفت : شمشیر امام زمان(عج) پیام صلح جهانی است.

حجت الاسلام داوود صمدی آملی گفت : شمشیر نماد قوه قهریه است و در حال حاضر قوه قهریه بی صاحب است از بوش گرفته تا ترامپ شمشیر دست همه این هاست .

وی با بیان اینکه تا وقتی قوه قهریه دست انسانهای بی عقل است هیچ اجتماعی نمی تواند روی فرج و گشایش را ببیند تصریح کرد : ما منتظریم تا صاحب  السیف بیاید ؛ یعنی شمشیر به دست امام برسد ؛ نه اینکه نعوذ بالله امام آدم کش است شمشیر نماد حکومت برهمه مردم است و این قوه باید دست عاقلی باشد .

وی با بیان اینکه اگر کارد دست یک متخصص باشد انسان خیالش راحت است گفت : اگر اسلحه دست یک نا آگاه بیفتد کل اجتماع ناراضی است و هیچ کس گشایش ندارد .

وی با بیان اینکه معنای فرج که ما آنرا همیشه دعا می کنیم یعنی گشایش اظهار کرد : در زمان فرج دیگر هیچ احساس نارضایتی نیست چون عقل ها آنقدر توانمندی پیدا می کند که دیگر دست از انحراف برمی دارد بشر به جایی میرسد که باید دست از بیچارگی ها بردارد .

صمدی با اشاره به دلیل نام گذاری یکی از کتاب های علامه حسن زاده آملی به نام ” سرح العیون فی شرح العیون ”  گفت : این کتاب انسان را به منزل سراح می برد ؛ که مراد از آن همان منزل سراح است که منزل امام زمان است .

صمدی در پایان از پدران شهیدان میکاییل و اسرافیل نصیری که با فروش منزل مسکونی خود بانی ساخت این مسجد شد تشکر کرد .

فایل کامل صوتی و بخشی از فیلم مراسم در کانال تلگرام هراز نیوز به نشانی  https://telegram.me/harazno منتشر شده است

روزبه نصیری
محمود شاهنوری
داوود صمدی
داوود صمدی
داوود صمدی
داوود صمدی
داوود صمدی
داوود صمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *