واحد آیت الله آملی مقام برتر اطلاع‌رسانی، دانشگاه آزاد اسلامی  را کسب کرد

واحد آیت الله آملی  جز واحد های برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی و روزبه نصیری به عنوان مدیرروابط عمومی برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه اسفند 96 معرفی شد.

به گزارش هراز نیوز از آنا، مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس مناسب فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از 6 واحد برتر این دانشگاه در ماه اسفند تجلیل و در نامه‌ای به روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران و مسئولان روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) تشکر و قدردانی کرد.

در نامه‌ دکتر یاسر احمدوند به روسای واحدهای برگزیده آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر قدردانی، تشویق و تجلیل ماهانه؛ از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا و مدیر روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در اسفند 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان مدیرروابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.

در این نامه‌ روزبه نصیری مدیر روابط عمومی واحد آیت الله آملی شهر آمل به عنوان نفر برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه اسفند 96 معرفی شد.

احمدوند با اعلام اینکه اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اطلاع رسانی فعال و با خبرگزاری آنا در ارتباط پویا و تعامل خوب هستند از مدیران روابط عمومی و رابطان خبری بویژه کسانی که در تولید محتوا فعال بوده و اخبار تولیدی به خبرگزاری ارسال می کنند، قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *