تردد کليه تريلرها در محور هراز ممنوع

 

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

گروه استان ها – مازندران – رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “علیرضا قدمی” در تشریح این خبر گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 روز چهارشنبه 16 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 اسفند ماه از محورهای “کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه” ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور” كرج – چالوس” ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 18 اسفندماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کليه تريلرها در محور هراز ممنوع بوده و تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 16 اسفند ماه تا ساعت 24 و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه 17 و 18 اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد کليه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 18 اسفند ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌ راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است .

کشف 500 هزار عدد مواد محترقه در مازندران

هرازنیوز – مازندران- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف 500 هزار عدد مواد محترقه و دستگیری 50 نفر از عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد رضا فغانی “در تشریح این خبر ،گفت،گفت: چهارشنبه سوري که به نوعی حالت انحراف يافته چهارشنبه سوري ايرانیان باستان است امروزه موجب سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب قرار گرفته است که با تهیه و توزیع مواد محترقه در بین کودکان و نوجوانان، سلب آسایش و آرامش شهروندان را رقم می زنند .

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از مواد آتش زا و خطر آفرین، گفت : در چهار شنبه آخر سال گروه هاي بسياري از مردم و بويژه جوانان ونوجوانان دست به اقداماتي مي زنند كه بسيار خطرناك بوده و غير قابل جبران است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در این روز تعداد زيادي از هموطنانمان ،بويژه نوجوانان وكودكان بي گناه و بي خبراز همه جا بر اثر سوختگي ها و جراحات ناشي از انفجار انواع مواد محترقه در جشني سوري وكاذب روانه بيمارستا ن ها مي شوند و در سال های گذشته نیز تعدادی از شهروندان با سهل انگاری در این روزها دچار آسیب های جدی جانی و مالی شده اند .

فغانی در ادامه از اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ها ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسائی و احدهای صنفی عرضه مواد محترقه شدند که با هماهنگی مراجع قضائی 500 هزار عدد انواع مواد محترقه از این واحد های صنفی و عرضه کنندگان مواد محترقه در استان کشف شد .

وی همچنین اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه در استان پلمب شد و تمامی واحدهای صنفی پلمب شده و عرضه کننده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نورزوی 97 فک پلمب نخواهند شد .

فغانی با اشاره به دستگیری 50 نفر از عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه و آتشزا در سطح استان، گفت: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مرم شوند نیز تا پایان ایام نوروزی در بازداشت خواهند بود .

سرهنگ فغانی با اشاره به ماده 618قانون مجازات اسلامی هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم محسوب می شود،گفت: برابر با قانون با افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در چهار شنبه آخر سال برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در خاتمه با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان خواست :احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکنند و رفتارهاي پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه اي شادي و هیجان کاذب،حادثه ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم زده و یا کودکی از دیدن زیبایی ها محروم کنند .

اعتماد مرزنشينان به مرزبانان بزرگترين سرمايه مرزباني است/ ولايت مداري، بارزترين شاخصه کارکنان مرزبانی است

گروه استان ها- مازندران- فرمانده مربانی ناجا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی استان گفت: اعتماد مرزنشينان به مرزبانان بزرگترين سرمايه مجموعه مرزباني است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، مراسم توديع و معارفه فرمانده دریابانی استان مازندران با حضور فرمانده مرزباني ناجا،استاندار مازندران، اعضاء شورای تامین، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از مسئولين محلي در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی آموزشی بانک کشاورزی بابلسر برگزار شد.

سردار “قاسم رضایی” در اين مراسم گفت: با تعامل خوب مرزباني استان مازندران با دستگاه هاي دولتي و قضائي و همکاري مرزنشینان، شاهد امنيت مطلوب و همچنين کاهش جرم بوده ايم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: افتخار مرزباني اين است که امروز به عنوان سرباز ولايت و خادم مردم ولايت مدار ایران اسلامی، خدمتي بي منت را در دستورکار خود قرار داده است.

سردار رضایی، تصریح کرد: مرزبانان در تمام ساعات شبانه روز در راستاي برقراري نظم و امنيت و همچنين ايجاد احساس امنيت مرزنشينان تلاش مي کند که اميدواريم اين روند مطلوب امنيتي ادامه داشته باشد تا شاهد امنيتي در خورشان مردم به ویژه مرزنشینان باشيم.

وی با بيان اينکه اعتماد مرزنشينان به مرزبانان بزرگترين سرمايه مجموعه مرزباني است، اظهار داشت: امروزه استان مازندران يک استان امن، آرام و مثال زدني است و از نظر عملکرد امنيتي در رتبه های بالا در بين ساير استان هاي مرزي بوده که اين در سايه همکاري خوب مرزنشينان در برقراري نظم و امنيت و رشادت هاي نيروهاي مرزباني به دست آمده است.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به اينکه ما بايد روحيه جهادي را در انجام ماموريت ها حفظ کنيم، افزود: مرزبانان اين اراده و آمادگي را دارد که در اقصي نقاط کشور نظم و امنيت را ارتقاء دهد و در جهت آسايش و آرامش مردم کار کند،

رضایی ادامه داد به پشتوانه اعتماد مردم و تدابير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و تلاش شبانه روزي مرزبانان غیور کشور گام هاي موثري در اين زمينه تثبیت امنیت در مرزهای ایران شده است.

درادامه این مراسم ” استاندار مازندران “مرزبانان را، كاركناني اخلاق مدار و دين باور دانست و اظهار داشت: ولايت مداري بارزترين شاخصه کارکنان دریابانی استان است.

اسلامی با اشاره به اينکه اين سه رکن، از مهمترين خصلت هاي يك انسان كامل است بيان کرد: كاربردي ساختن اين سه ركن موفقيت در اجراي مأموريت¬ها را تضمين كرده و باعث پاك ماندن سازمان خواهد شد.

محمد اسلامی، افزود: رعايت حقوق شهروندي و مرزنشینی در راس اخلاق اداري است و مشارکت اجتماعي و افزايش اعتماد مردم به مرزبانان را به دنبال دارد و کارکنان بايد به اين مهم در حين ماموريت و برخورد با ارباب رجوع به خصوص در ماموريت ها توجه جدي داشته باشد.

وي در ادامه اذعان داشت: نظارت هاي آشکار و پنهان و همچنين سازماندهي دقيق و دقت در به کارگيري کارکنان از ديگر عوامل موثر در صيانت کارکنان است که بايد به صورت ويژه در دستور کار فرماندهان قرار داشته باشد.

دکتر اسلامی خاطرنشان کرد: انسان سالم از لحاظ اخلاقي و اعتقادي محور توسعه پايدار مي باشد، اگر نيروي يک سازمان به لحاظ اخلاقي و اعتقادي سالم باشد نظام اداري هم سالم مانده و از بروز فساد اداري جلوگيري به عمل خواهد آمد چرا که در غير اين صورت نه تنها سازمان بلکه جامعه هم متضرر خواهد شد.

استاندار مازندران در پایان از تلاش های چندین ساله سردار حسینی فرمانده اسبق دریابانی استان تقدیر و برای سرهنگ سیدتقی حسینی فرمانده جدید دریابانی استان آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزدمنان مسئلت کرد.

در خاتمه این مراسم با اهداي لوح سپاس از خدمات سردار”هوشنگ حسینی”فرمانده سابق دریابانی استان قدرداني و سرهنگ”سیدتقی حسینی”به عنوان فرمانده جديد فرماندهی دریابانی استان مازندران معرفي شد.

برخورد هوشمندانه مهمترین رویکرد پلیس در مبارزه با سرقت

گروه استان ها- مازندران- جانشین فرمانده انتظامی استان در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت در پلیس آگاهی استان برخورد هوشمندانه را مهمترین رویکرد پلیس در مبارزه با سرقت دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ” حسن مفخمی شهرستانی” در جلسه قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت استان که در پلیس آگاهی استان با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان برگزار شد با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد افراد در معابر عمومی و بازار برای خرید شب عید بر هوشیاری بیشتر برای پیشگیری و مقابله با سرقت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت نیازمند تعامل و همکاری آحاد جامعه اعم از سازمان ها و دستگاه ها و عموم مردم است، گفت: همکاری و همراهی همه سازمان ها و دستگاه های مرتبط با نیروی انتظامی در مبارزه با سرقت امری ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این استفاده از همه ظرفیت اولین اقدام در راستای مبارزه با سرقت است، اذعان داشت : اقدام به موقع پلیس در کشف جرم اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی را به همراه دارد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی اقدامات فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین راهکارهای کاهش و پیشگیری از سرقت در جامه برشمرد و اظهار داشت: برخورد هوشمندانه، برنامه ریزی هدفمند، آموزش همگانی و آگاهسازی عمومی از مهمترین رویکرد پلیس در این راستا است که باید همگان در این مسیر با پلیس همکاری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران شناسایی نقاط جرم خیز و تعامل با دستگاه قضائی را از دیگر رویکردهای پلیس در مبارزه با سرقت عنوان کرد و گفت: پلیس در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کشف 5 هزار مواد محترقه و دو کیلو گرم گوگرد در شهرستان آمل

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف پنج هزار عدد مواد محترقه و دو کیلوگرم گوگرد قاچاق و غیرمجاز در اين شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ، سرهنگ “نعمت الله آزادی” در تشريح اين خبر گفت: به منظور پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه آخر سال و در اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه ماموران کلانتری 12 با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران با هماهنگي مرجع قضايي، در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و در بررسي ازخودروی وی 5 هزار عدد انواع مواد محترقه و دو کیلوگرم گوگرد قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آزادی در خاتمه از شهروندان خواست :براي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدي بگيرند و هرگونه اطلاعاتي در اين زمينه، را با شماره تلفن 110به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

دستگیری سارق خودرو و اموال داخل خودرو در گلوگاه

گروه استان ها مازندران-فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق خودرو و محتویات داخل خودرو با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبریهرازنیوز با اعلام این خبر گفت:در پی سرقت یک دستگاه خودروی پرایددر این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود:با انجام تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند، سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود شناسایی کنند.

سرهنگ محمد پور، تصریح کرد:با هماهنگی های قضایی ، متهم که با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در این شهرستان در حال تردد بوده دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت داخل خودرو نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد .

کشف یک قلاده پلنگ تاکسیدرمی شده درشهرستان آمل

گروه استان ها- مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف یک قلاده پلنگ تاکسیدرمی شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “نعمت الله آزادی”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ، گفت: در پي کسب خبری منبی بر نگهداری یک قلاده پلنگ در یک منزل مسکونی دراین شهرستان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود:کارآگاهان پليس آگاهی ضمن هماهنگی های قضائی با بررسی های همه جانبه و انجام تحقیقات پلیسی در بازرسي از منزل متهم موفق به کشف یک قلاده پلنگ تاکسیدرمی شده شدند.

سرهنگ آزادی، تصريح کرد: متهم دستگیر و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضايي معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی نقشی اثر گذار در ایجاد امنیت جامعه دارد، اظهار داشت : وحوش در تنظیم چرخه طبیعت و زندگی انسان تاثیر به سزائی دارند و حضور حیوانات زنده در طبیعت زیباتر از حیوان خشک و بی روح در قفس یا منزل است .

دستگیری 3 سارق منزل با 10 فقره سرقت در بابلسر

گروه استان ها- مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، از شناسايي و دستگيري 3 سارق حرفه ای منزل با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ”عبدالله رضوانی “در تشریح این خبرگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی “بخش بهنمیر” این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران انتظامی بهنمیر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در حوزه استحفاظی خود شدند .

سرهنگ رضوانی، تصريح کرد : پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی منزل به ارزش تقریبی 180 میلیون ریال کشف کردند .

وی ،اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه ضمن قدردانی از شهروندان در ارائه اخبار و اطلاعات درست و به موقع به مرکز فوریت های پلیسی، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی ، منزل و محل کسب خود را به انواع وسایل ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه حرکات و رفتار مشکوک از سوی افراد ناشناس که بدون جهت در محل زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

ناکامی سارق منزل در بابلسر

گروه استان ها- مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، از دستگيري سارق در حین سرقت منزل توسط ماموران انتظامی بخش بهنمیراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ”عبدالله رضوانی “، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: مامورین واحد گشت انتظامی بخش بهنمیر در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق به دستگیری سارقی در حین اقدام به سرقت یک منزل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: متهم در اقدامی عملیاتی دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 5 فق ره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ رضوانی، تصريح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و مضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی نسبت به افزایش ضریب ایمنی منزل خود با استفاده از موانع فیزیکی و ابزار الکترونیکی اقدام و هرگونه موارد مشکوک را سریعا به به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *