کشف 140 میلیاردی کلاهبرداری ها در مازندران

هراز نیوز – فرمانده انتظامی استان از کشف 140 میلیارد ریالی کلاهبرداری ها و انهدام 8 باند کلاهبرداری در سطح استان خبر داد .

 سردار” سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز،گفت: کلاهبرداري و ساير جرائم مالي و اقتصادي نتيجه وقوع يک اشتباه و يا غفلت نیست، بلکه نتيجه يک فرايند آگاهانه، عمدي و فریبکارانه توسط افرادی سودجو براي کسب منفعت و موقعيت به شکل خلاف قانون ‌است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، توسل به روش های متقلبانه، سوء نيت و قصد فريب را از جمله خصوصیت کلاهبرداران عنوان کرد و اذعان داشت: اکثرا این افراد دارای ظاهري آراسته و قدرت بيان فوق العاده اي هستند که با مهندسی اجتماعی و کسب اعتماد طعمه های خود اقدام به کلاهبرداری از آنان می کنند.

سردار میرفیضی از کشف 140 میلیارد ریالی کلاهبرداری ها در استان  مازندران طی 11ماهه سال 1396خبر داد و گفت: در این رابطه 8 باند کلاهبرداری توسط پلیس آگاهی این فرماندهی و دیگر عوامل انتظامی شناسایی و متلاشی شد .

میرفیضی از کشف 85 درصدی کلاهبرداری ها در سطح استان طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: بیشترین جرائم کلاهبرداری مربوط به کلاهبرداری با استفاده از مدارک جعلی و اخذ دسته چک بانکی، صدور چک بلامحل و کلاهبرداری های اینترنتی کارت به کارت بوده است .

وی با اشاره به این که کلاهبرداری های اینترنتی و کلاهبرداری با چک های جعلی، فاقد اصالت و بلامحل از متداول ترين روش هاي کلاهبرداري است به شهروندان توصیه کرد: ضمن پرهیز از توجه به تماس هایی با پیغام برنده شدن آنان در مسابقات پیامکی، هوشياري در معاملات اقتصادی و تأمل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز از پذیرش چك‌هاي فاقد اصالت و خريد اشياء گرانقيمت از افراد ناشناس خودداری کنند و هیچگاه رمز کارت عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه از مردم، خواست: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و شیادان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

كشف بیش از 15 هزار عدد مواد محترقه در بابل

هراز نیوز– مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان بابل از كشف 15 هزارو 325 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، سرهنگ ” سیدمحسن جعفری “در تشریح این خبر گفت: به منظور جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال طرح برخورد قاطع پليس با عوامل توزيع مواد محترقه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عرضه کنندگان مواد محترقه در این شهرستان شدند .

وی افزود: ماموران با هماهنگی های قضائی و انجام اقدامات پلیسی در بازدید از منزل متهم 15 هزار و 325 عدد مواد محترقه کشف کردند .

سرهنگ جعفری، تصريح كرد: متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ببل در خاتمه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال، در صورت شناسایی عاملان تهیه و توزيع مواد محترقه مراتب را از طريق مركز فوريتهاي پليس 110 اطلاع دهند .

قاتل خاموش در بهشهر 2 قربانی گرفت

هراز نیوز– مازندران- نشت گاز پیک نیک، منجر به مرگ 2 کارگر ساختمانی ساکن در یک کومه پلاستیکی در شهرستان بهشهر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهراز نیوز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 ، مبنی بر گاز گرفتگی منجر به مرگ در شهرستان بهشهر بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، در این حادثه 2 کارگر ساختمانی به علت بی احتیاطی و استفاده از پیک نیک اقدام به گرمایش خیمه پلاستیکی خود کرده بودند که دچار گاز گرفتگی شده و جان باختند. اجساد به سردخانه منتقل شد./

تكريم خانواده معظم شهداء یک وظیفه همگانی است

هراز نیوز– مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در ديدار با خانواده شهيد”سید ضیا حسینی” گفت:‌ تكريم خانواده معظم شهداء و ادامه راهشان یک تکلیف و وظیفه همگانی است .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، به منظور اداي احترام به مقام شامخ شهداء و تکریم خانواده محترم آنان سرهنگ”شعبان مهری” با خانواده معظم شهيد” حسینی” ديدار و از آنان دلجويي کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در اين ديدار با اشاره به جايگاه و منزلت ارزشمند شهداء، گفت: ما مديون خون پاك شهداء هستيم و تكريم خانواده هاي معظم آنان و ادامه راهشان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.

وي خاطرنشان کرد: امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهداء رقم خورده است و با وجود رشادت هاي اين عزيزان بوده است که امروز در آسايش و راحتي زندگي مي کنيم.

سرهنگ مهری، افزود: آرامش و آسايش امروز ما مرهون از خودگذشتگي هاي مرداني است که با هديه جان خود در راه حق عرصه را بر زورگويان و مستکبران عالم بسته و زمينه ساز احياء نظام اسلامي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه، بيان داشت: خانواده معظم شهداء الگوي صبر و پايداري در جامعه هستند، که با تحمل سختي‌ ها و مشقت‌ هاي فراوان و با تقديم بهترين عزيزان خود باعث عظمت و سربلندي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شدند.

دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان چالوس

هراز نیوز– مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 3 کیلو و800 گرم تریاک و 4 هزارو 160 عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبريهراز نیوز، سرهنگ “عبدالله منتظری” در تشريح اين خبر ، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی یک از سوداگر مرگ در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی 3 کیلو و800 گرم تریاک و 4 هزارو 160 عدد مواد محترقه کشف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس با بيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

سرهنگ منتظری همچنین، اظهار داشت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود نیز طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدتصریح کرد: رسیدن به جامعه ای آرمانی با جوانانی با نشاط و پویا مستلزم همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه از شهروندان ،خواست: برای پیشگیری از هرگونه ناهنجاری اجتماعی ضمن همکاری با پلیس، در صورت شناسائی عاملان ناامنی در شهرستان، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

برنامه ریزی یکی از مهمترین اصول مدیریتی است

هراز نیوز؛ مازندران- جانشین فرمانده انتظامی استان در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان، گفت: برنامه ریزی یکی از مهمترین اصول مدیریتی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”حسن مفخمی شهرستانی” صبح امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای حریم امنیت و مدافعان حرم سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام و روز زن را تبریک گفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر حفظ نظم ، اقتدار و رافت اسلامی، خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از مهمترین افتخارات کارکنان نیروی انتظامی برشمرد .

سرهنگ مفخمی با اشاره به تعالی رفتار سازمانی در امورات سازمانی، تصریح کرد: یکی از مهمترین اصول مدیریتی برای فرماند هان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی برنامه ریزی برای ارتقاء امنیت پایدار و ایجاد تحول در سازمان است .

وی با تاکید بر اجرای ماموریت های محوله در روزهای پایانی سال تصریح کرد: در روزهای باقیمانده از سال باید برنامه ریزی های مدونی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و ارتقاء امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز 96 صورت گیرد .

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه بر رفع معایب و مشکلات موجود در اجرای برنامه های سال 96 و برنامه ریزی برای تامین امنیت مردم و تحول در اجرای برنامه های پلیس در سال جدید تاکید کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *