حادثه رانندگی در محورهراز 4 مصدوم برجای گذاشت

هراز نیوز – مازندران- واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور هراز منجر به مصدومیت 4 سرنشین این خودرو شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهراز نیوز ، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور هراز بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو شهرستان آمل به محل حادثه اعزام شدند .

در این حادثه که در کیلومتر 35 محور هراز به وقوع پیوست، یک دستگاه خودروی پژو با 4 سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد .

این گزارش حاکی است، سرنشینان این خودرو که به شدت مجروح شده بودند توسط با همکاری عوامل امدادی و انتظامی به بیمارستان نتقل شدند .

علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است .

دستگیری عامل افیونی با 7 کیلو مواد مخدر در سوادکوه

هراز نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 7 کیلو و 200 گرم مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ”مهدی خادمی ” درباره جزئیات این خبر،گفت: در تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر موشوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، افزود: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودروی وی را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان متوقف کنند .

سرهنگ خادمی، تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی این سوادگر مرگ، 7 کیلو و 200 گرم مواد مخدر تریاک کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه همچنین اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

وی در خاتمه گفن: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

دستگيري سارق ادوات کشاورزی با 11 فقره سرقت در آمل

هراز نیوز – مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق با 11 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ “نعمت الله آزادی” فرمانده انتظامي شهرستان آمل در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز گفت : در پي وقوع چندین فقره سرقت در اين شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود: ماموران با بکارگيري منابع اطلاعاتي اقدامات پليسي را براي شناسائي ودستگيري سارق يا سارقان آغاز کردند .

سرهنگ آزادی اظهار داشت : در ادامه رسيدگي به اين پرونده، ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان موفق شدند فردي را به عنوان مظنون شناسائي و دستگير کنند .

وی با بیان این که متهم در بازجوئي ها و تحقيقات پليسي تاکنون به 11 فقره سرقت تجهیزات انتقال بربق ، موتور آب و…در سطح شهرستان اعتراف کرد،اظهار داشت: اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه گفت: با اقدامات ويژه پليس آگاهي شهرستان و کنترل سارقان سابقه دار و پيشگيري از سرقت ، از ابتداي امسال تا كنون سرقت سيم برق در سطح شهرستان آمل كاهش چشمگيري داشته است و از مردم خواست از طریق سامانه 110 موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند .

دستگیری سارق حرفه ای منزل با 8 فقره سرقت در محمودآباد

هراز نیوز مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل و کشف 100 میلیون ریالی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهراز نیوز ، سرهنگ “محمدزمان شالیکار” در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیسی آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ شالیکار تصریح کرد: ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی موفق شدند متهم را در حین فروش اموال مسروقه دستگیر کنند .

وی درادامه اظهار داشت: با هماهنگی مرجع قضائی ، در بازرسی از منزل این سارق حرفه ای مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل یک دستگاه موتورسیکلت و لوازم منزل جمعا به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه گفت: متهم ضمن اعتراف به 8 فقره سرقت منزل در شهرستان محمود آباد ، پس از تکمیل پرونده تحقیقاتی به مرجع قضائی معرفی شد .

دستگیری سارقان مراکز تجاری و کشف 800 میلیون ریالی اموال مسروقه در چالوس

گروه استان ها- هراز نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری دو سارق مراکز تجاری و کشف اموال مسروقه به ارزش 800 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ”عبدالله منتظری” در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه ها و مراکز تجاری شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای شدند .

سرهنگ منتظری، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنوه به 4 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات و در بازرسی از محل اختفای اموال مسروقه توسط این دو متهم مقادیر قابل توجهی دوربین های عکاسی و فیلم برداری و سایر لوازم سرقتی به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از متصدیان واحدها و مراکز تجاری خواست، با نصب دوربین های مداربسته و سیستم های هوشمند ضد سرقت زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

انهدام باندسرقت احشام در شهرستان سوادکوه

هراز نیوز – مازندران-فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از انهدام باند سرقت احشام با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ”مهدی خادمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، گفت: در پی وقوع سرقت احشام در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گشترده پلیسی موفق به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت احشام در این شهرستان شدند .

سرهنگ خادمی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل امده تاکنوه به 7 فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاته با اشاره به این که توجه به توصیه‌های پلیس باعث کاهش وقوع جرایم در جامعه شده و زمینه را برای پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو فراهم خواهد کرد، از شهروندان خواست:در صورت مشاهده افراد ناشناسی که در منطقه و محله آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

دیدار با خانواده معظم شهداء یک وظیفه است

هراز نیوز – مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در دیدار با خانواده شهید “روح الله عمادی” گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء یک وظیفه است .

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز ،به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهداء سرهنگ “مهدی خادمی” با خانواده معظم شهید مدافع ” سید روح الله عمادی”در این شهرستان دیدار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در این دیدار، گفت : دیدار با خانواده های شهدا یک وظیفه است ، چون عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

سرهنگ خادمی به خدمت صادقانه شهید عمادی اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم، نوعی مجاهدت در راه خداست ، اما شهادت در راه ائمه و اهل‌بیت (ع)، توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.

سرهنگ خادمی همچنین تصریح کرد: کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند، در دامن خانواده‌هایی مومن و خداجو پرورش یافته‌اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریک هستند.

وی با تجلیل از نقش خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهیدان مدافع حرم سال‌ها در مقابله با توطئه شوم استکبار نقشه‌های آنان را خنثی کرده و چهره پلید دشمنان قسم خورده اسلام را نمایان ساختند.

کشف 4 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 عامل افیونی در شهرستان بابلسر

هراز نیوز – مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف چهار کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “عبدالله رضوانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط دو عامل افيوني موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران، با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي این سوداگران مرگ شدند.

سرهنگ رضوانی، تصريح کرد : طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از منزل آنان 4 کیلوگرم تریاک و سه دستگاه تلفن همراه کشف و یک دستگاه خودرو که متهمان از آن برای حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می کردند نیز توقیف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و در خاتمه با بیان اینکه اعتیاد و رواج مصرف مواد مخدر معضلی است که باید با مشارکت مردمی و احساس مسئولیت همگانی حل شود از شهروندان خواست: در مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون مواد مخدر را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

نيروي انتظامي پاسدار خون پاک شهداست

هراز نیوز مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان نکا در دیدار با خانواده شهید”نادعلی دیندار” ، گفت: نيروي انتظامي همیشه پاسدار خون پاک شهدا است .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبريهراز نیوز ، سرهنگ “هادی نصیری” به مناسبت دهه فجر با خانواده معظم شهيد “نادعلی دیندار” دیدار و اظهار داشت: پيام شهدا ، ولايت مداري ، دينداري و استكبارستيزي بود.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا،افزود: پاسداري از خون شهدا و حركت در مسير اهداف آنان كه همانا حركت در راه دين و فداكاري براي اسلام و سربازي براي انقلاب است، يکي از وظايف مهم پلیس است.

سرهنگ”نصیری” با اشاره به اين که شهدا از جايگاه و منزلت بالايي برخودار هستند، بيان كرد: خدمتگذاري به خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاري آنان، كوچكترين كار ممكن و يك توفيق الهي است.

وی گفت: نيروي انتظامي همیشه پاسدار خون پاک شهدا است و پلیس با خدمت صادقانه در سنگر تامين امنيت عمومي، گوشه اي از جانفشاني شهداي گرانقدر را قدر شناسي می کند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، خانواده های شهدا را پرچمداران و مروجان فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه دانست و تصريح كرد: ادامه دادن راه و هدف شهدا مي بايست در رأس همه امور قرار گيرد، چون امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده است و با وجود رشادت هاي اين عزيزان بوده است که امروز در آسايش و آرامش زندگي مي کنيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *