حوادث امروز مازندران /پاکسازي مناطق آلوده ساري، یک کششته در برخورد کمپرسی با ایسوزو در جاده هراز ، عامل جنایت 3 سال پیش به دام افتاد 

 دستگیری 2 سارق حرفه ای با 12 فقره سرقت در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از شناسايي و دستگيري 2 سارق حرفه ای سابقه دار مغازه در بابلسربا 12 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ” عبدالله رضوانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ، گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر سرقت از مغازه ها، تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودروی پژو 206 با شگردهای خاصی اقدام به سرقت از مغازه ها می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصريح کرد: در تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی، ماموران سارقان را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی،خاطر نشان کرد: متهمان که در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر زیادی اقلام مسروقه کشف شد در بازجویی های پلیسی، تاکنون به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ رضوانی ضمن هشدار به صاحبان صنوف و مغازه داران از آنان خواست: تا حد امکان محل کسب و کار خود را به ابزارهای ایمنی و دوربین های مدار بسته مجهز کنند .

دستگیری عامل جنایت پس از 3 سال در شهرستان تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان “تنکابن” از شناسایی و دستگیری عامل جنایت در یکی از استان های جنوب شرق کشور که به این شهرستان متواری شده بود، پس از سه سال خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “رامین شمس” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حضور مردی جوان در این شهرستان که سه سال پیش در یکی از استان های جنوب شرق کشور مرتکب جنایت هولناک شده و به این شهرستان متواری شده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و این مرد قاتل در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تنکابن از انجام تحقیقات و بازجویی از متهم به قتل خبر داد و افزود: این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحویل شد.

 

یک کشته در برخورد 2 دستگاه کامیون و کامیونت در محور هراز

بر اثر برخورد شدید دو دستگاه کامیون و کامیونت با یکدیگر در محور “هراز” راننده خودرو کامیونت ایسوزو به علت شدت جارحات وارده در دم جان باخت .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، در ساعت 20 و 21 دقیقه شب گذشته در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور هراز ، ماموران پاسگاه انتظامی”چلاو”، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل در بررسی های به عمل آمده دریافتند،یک دستگاه کامیون کمپرسی با یک دستگاه خودرو ایسوزو به رانندگی فردی به نام ” الف- پ” به شدت برخورد کرد .

در این حادثه راننده خودرو ایسوزو در دم فوت کرد و جسد به پزشکی قانونی و خودروها به پارکینگ منتقل شدند .

علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

 

کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازي مناطق آلوده ساري

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبريهرازنیوز ، سرهنگ” ناصر علی صفر پور” با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر،سارقان،مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز شهر ساري به اجرا در آمد.

وي افزود:در اجراي اين طرح مأموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي با حضور در يکي از مناطق آلوده و جرم خيز ، سه دستگاه موتور سيکلت، دودستگاه دوچرخه، دو دستگاه تلویزیون، سه دستگاه کیس کامپیوتر، چهار دستگاه هارد کامپیوتر، پنج دستگاه ضبط و پخش خودرو و لوازم جانبی، دو دستگاه موتور آب و ژنراتور برق، مقادیر زیادی ابزار و ادوات کشاورزی را کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجراي موفقيت‌ آميز اين طرح ، عنوان داشت: در اين طرح هشت متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و آسايش و آرامش براي مردم است.

 

ارتباط مستقیم با مردم وجه مشترک کار پلیس و پرستاری است

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی استان در مراسم تجلیل از پرستاران فرماندهی انتظامی استان در”ساری”، گفت: ارتباط مستقیم با مردم وجه مشترک کار پلیس و پرستاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهرازنیوز ، سردار “سید محمود میرفیضی” در مراسم تجلیل از پرستاران فرماندهی انتظامی استان پیش از ظهر امروز در مجتمع تفریحی و پذیرایی پردیس استان در ساری، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت الهی هستند که همواره مجهول واقع شده اند و در عین حال ارتباط تنگانتگی با یکدیگر دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امنیت و سلامت به عنوان یک ودیعه الهی در اختیار انسان قرار داده شده است، افزود: موضوع پرستاران در حوزه سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار است .

سردار میرفیضی با اشاره به وظیفه خطیر پرستاران در نیروی انتظامی، افزود: پرستاران که در این حوزه فعالیت دارند دو وظیفه را همزمان باید انجام دهند که وظیفه بسیار سختی است یعنی حفظ نظم و امنیت و سلامتی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از پرستاران بعنوان قشری زحمت کش و شریف در جامعه یاد کرد و افزود: بین شغل پرستاری و پلیسی وجه مشترکی وجود دارد که این وجه مشترک ارتباط مستقیم با مردم است.

میرفیضی ارائه خدمات کیفی و مناسب به ماموران انتظامی در مراکز بهداشتی و درمانی ناجا از سوی پرستاران در این حوزه را موجب ارتقاء کیفی خدمات کارکنان پلیس به مردم دانست و به پرستاران توصیه کرد: بدون توجه به درجه و جایگاه به گونه ای به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنید تا رضایت خداوندی را در پی داشته باشد.

در پایان این مراسم از پرستاران نمونه با اهداء لوح سپاس و هدیه از سوی فرمانده انتظامی استان مازندران قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *