حوادث امروز مازندران ؛ کلاهبردار میلیاردی در نور تا مرگ مادر و دختر فریدونکناری و انفجار در ساری

جاعل و کلاهبردار 5 میلیاردی در نور دستگیر شد

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار 5 میلیاردی که با معرفی خود به عنوان نماینده یک موسسه خیریه از 17 شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سردار”سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی تحت پوشش نماينده یک موسسه خيريه ايتام و مستمندان در شهرستان نور و کلاهبرداری از شهروندان، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، متهم به کلاهبرداری را به همراه دو همدستش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: متهمان به کلاهبرداری که با جعل عنوان و استفاده از عناوین جعلی خود را نماینده نهادهای انقلابی و دولتی معرفی می کردند، از 17 شهروند بیش از پنج میلیارد و 592 میلیون ریال کلاهبرداری کردند.

سردار میرفیضی بااشاره به اینکه متهمان به کلاهبرداری در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند، افزود: این افراد علاوه بر استان مازندران در استان های دیگر هم مرتکب کلاهبرداری شده اند که موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس آگاهی قرار دارد.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری اعضای باند سرقت اموال داخل خودرو در بابل

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سه سارق اموال داخل خودرو با 8 فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلادر این شهرستان خبر داد .

سرهنگ”سیدمحسن جعفری” در گفت و گو با  خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت ، ماموران گشت پاسگاه حیدرکلای این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت های انتظامی،فردی را در حین سرقت اموال و تجهیزات یک دستگاه خودروی پژو در حوزه استحفاظی آن پاسگاه دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت اموال داخل خودرو با همدستی دو نفر از دوستان خود اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی بابل خاطر نشان کرد: پس از انجام هماهنگی های قضائی همدستان متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به همدستی با متهم و سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کردند .

وی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن پرهیز از پارک خودرو در مکان های خلوت و فاقد روشنایی مناسب، با نصب دزدگیر و تجهیزات ایمنی مناسب بر روی خودرو امکان سرقت را از سارقان سلب کرده و از نگهداری اموال و تجهیزات گرانقیمت در داخل خودرو خودداری کنند .

قاتل خاموش منجر به مرگ مادر و دختری در  فریدونکنار شد

  نشت گازاز بخاری گازی در شهرستان  فریدونکنار منجر به مرگ مادر و دختری دراین شهرستان شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مادری 36 ساله و دختر 10 ساله اش در خیابان هلال احمر شهرستان  فریدونکنار، ماموران پاسگاه امیر آباد به محل حادثه اعزام شدند .

پس از بررسی های همه جانبه و نظر کارشناسان اعزامی علت مرگ نشت گاز از بخاری گازی این منزل اعلام شد .

با مرجع قضائی جسد نامبردگان به سردخانه منتقل و موضوع در دست بررسی است .

انفجار ناشی از نشت گاز در ساری 5 مصدوم برجای گذاشت

هراز نیوز– نشت گاز در زیر زمین یک منزل مسکونی در ساری منجر به مصدوم شدن 5 نفر از ساکنان این منزل شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، در پی وقوع انفجاری شدید در منزلی مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان ساری بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند .

در این حادثه که به دلیل نشت گاز از یک اجاق گازی که صاحب منزل آن را در زیر زمین منزلش که محل پرورش پرندگان وی بوده است روشن کرده بود به وقوع پیوست، 5 نفر از ساکنان این منزل مصدوم شدند.

این گزارش حاکی است ، مصدومان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند و موضوع در دست بررسی است .

کشف دسته کلید 215 تایی از زوج سارق منزل در رامسر

هراز نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان “رامسر” از شناسایی و دستگیری زوج سارق منزل با 17 فقره سرقت و کشف دسته کلید 215 تایی از این افراد خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، سرهنگ”محمد صادق شاه نظری” با اعلام این خبر، افزود: در پي وقوع سرقت در منازل ييلاقي”جنت رودبار” طی ماه گذشته، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی کلانتری 11 کتالم با همکاری پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی و با همکاری شهروندان، دو سارق منزل را حین سرقت و جابجایی اموال مسروقه در منطقه “جنت رودبار” دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، اظهار داشت : متهمان مردی به نام “م- ف” و زنی به نام “ل – ک” ضمن اقرار به بزه انتسابی به 17 فقره سرقت منزل اقرار کردند.

سرهنگ شاه نظری ، افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان دسته کلید 215 تایی که برای بازکردن درب منازل از آن استفاده می شد را به همراه مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

شاه نظری همچنین از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از منزل سارقان در یکی از شهرستان های همجوار خبر داد و افزود: چندین دستگاه وسايل و لوازم خانگی به همراه 500 کيلو برنج، یک دستگاه کولرگازي، 500 کيلو گردو از جمله این کشفیات بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: دو متهم با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ شاه نظری به همشهريان توصيه كرد: هوشياري مردم در برابر مجرمان از حضور مقتدرانه ‌ي پليس هم كارآمدتر است فلذا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با شماره 110 سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

کشف 299 عدد سکه عتیقه متعلق به دوره ساساني در قائمشهر

هراز نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف 299 عدد سکه قدیمی متعلق به دوره ساسانی و دستگیری 3 قاچاقچی اشیاء عتیقه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهراز نیوز، سرهنگ “محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا ، ارز و منابع ملي و در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اشیا عتیقه توسط یک قاچاقچی عتیقه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند .

سرهنک مرادی، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی، در اقدامی عملیاتی متهم و دو همدست وی را در حین خرید و فروش اشیاء عتیقه دستگیر کردند .

وی از کشف 299 عدد سکه عتیقه با روکش طلا متعلق به دوره ساسانی از متهمان خبر داد و گفت: ارزش ریالی سکه های کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در خاتمه، گفت: این سه قاچاقچی عتیقه جات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و موضوع در دست بررسی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *