دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بابل

هراز نیوز :  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از چک های بلامحل بیش از یک میلیارد و 810 میلیون ریال از 10شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “علیرضا باقری” با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر کلاهبردار میلیاردی توسط فردی به نام”د- ط” از شهروندان با ارائه چک های بلامحل در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به کلاهبرداری، این فرد را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از میادین اصلی شهر دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان،گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و اظهار داشت با ارائه چک های بلامحل و خرید برنج اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 81 میلیون ریالی از 10 شهروند کرده است.

سرهنگ باقری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم از تحویل وی به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و افزود: متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به فصل خرید و فروش محصولات کشاورزی به ویژه برنج به شهروندان توصیه کرد در انجام معاملات مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

 

کشف 455 کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 455 کیلو گرم انواع موادمخدر طی ماه گذشته در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ”علیرضا ثقفی” با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله بی امان با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح های انتظامی موفق شدند، بیش از 455 کیلوگرم انواع موادمخدر را در سطح استان طی مهرماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به افزایش 23 درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت : بیش از 198 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح های پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان طی ماه گذشته اجرایی شد.

سرهنگ ثقفی با اشاره به دستگیری یک هزار و 576 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان از دستگیری 642 خرده فروش موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: در حوزه دستگیری متهمان به موادمخدر 19 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته ایم .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، گفت: متهمان به خرده فروشی موادمخدر به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز بازپروری ماده 16 و 15 تحویل شدند.

سرهنگ ثقفی با هشدار به خانواده ها از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

 

کلاهبردار 2 میلیارد ریالی در بابلسر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری جاعل و کلاهبردار 2 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “عباس فتحعلی پور” در تشریح این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با جعل عنوان و ارائه کارت های شناسایی جعلی اقدام به صدور چک های بلامحل و کلاهبرداری از شهروندان می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گذرفت.

فرمانده انتظامی بابلسر، تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیسی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد .

سرهنگ فتحعلی پور، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره کلاهبرداری از شهروندان با صدور چک های جعلی اعتراف کرد .

فتحعلی پور ، اظهار داشت : متهم با جعل عنوان و انتساب خود به عنوان نماینده ادارات دولتی با خرید اجناس و لوازم خانگی و … در مجموع 2 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه بابیان این که کلاهبرداران معمولا با ظواهری آراسته و معرفی خود به عنوان افرادی تاثیر گذار در جامعه اقدام به انتخاب طعمه های خود می کنند، از شهروندان خواست: از اعتماد به افراد ناشناس ،فروش کالا و ارائه خدمات به آنان خودداری کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *