رزمایش رهایی گروگان در بابلسر برگزار شد

خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

به مناسبت هفته نیروی انتظامی رزمایش رهائی گروگان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای یگان ویژه مرکز استان در بابلسر برگزار شد .
سرهنگ عباس فتحعلی پور در حاشیه این رزمایش درگفتگوی گفت : این رزمایش با کمک و همکاری نیروهای یگان ویژه استان واحد نوپو همراه بود و هدف اصلی ما احساس امنیت و آرامش را در سطح شهرستان بابلسر بالا ببریم و اعلام کنیم که ما آمادگی کامل داریم برای وقایع غیر مترقبه ای که در مواقع ضروری برای شهروندان پیش بیاید از قبیل گروگان گیری ، تروریستی و دستگیری اشرار ، ارازل و اوباش و غیره .
رئیس پلیس بابلسر ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و تشکر ویژه از مردم بیان داشت : مردم فهیم بابلسر همیشه حامی و کمک حال ما بودند ولی باز هم از مردم می خواهم هوشیار باشند و هر ناهنجاری که مخل آرامش و امنیت شهروندان می شود را با پلیس در میان بگذارند و پلیس را طلع و همکاری کنند ، در بحث امر به معروف و نهی از منکر دقت بیشتری داشته باشند همه اینها ضریب امنیت در جامعه را بال خواهد برد . و ما هدفمان آسایش و امنیت شهروندان ماست .
به گزارش هرازنیوز مانور رهایی گروگان با همکاری مردم و تلاش نیروهای انتظامی با موفقیت به پایان رسید و عوامل گروگانگیر ی در یک عملیات قافلگیرانه توسط پلیس دستگیر شدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *