کشف 473 میلیون ریالی سموم کشاورزی قاچاق در بابل

گروه استان ها – مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 4 هزارو 648 قوطی و پاکت سم کشاورزی قاچاق به ارزش 473 میلیون و680 هزار ریال در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “سید محسن جعفری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره جزئیات این خبر، گفت: در راستای مقابله با عاملان تهیه و توزیع انواع کالاهای خارجی قاچاق ، ماموران انتظامی این شهرستان از فعالیت یکی از عاملان عرضه انواع سموم کشاورزی قاچاق در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری، خاطر نشان کرد: ماموران با همکاری نمایندگانی از اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت ، معدن وتجارت در بازرسی از محل نگهداری سموم کشاورزی توسط این متهم موفق به کشف 4 هزارو 648 قوطی و پاکت انواع سموم کشاورزی خارجی قاچاق شدند .

فرمانده انتظامی بابل ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر473 میلیون و680 هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل ، و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی در خاتمه با اشاره به این که کالاهای قاچاق معمولا از کیفیت پایینی برخوردار بوده و ممکن است موجب ضرر به چرخه طبیعت نیز شوند از مردم خواست: از مصرف کالاهای قاچاق که از استاندارهای لازم برخوردار نیستند خودداری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

کشف 3 کیلو تریاک در گلوگاه

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از کشف 3 کیلو تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “شعبان محمد پور خلیلی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلوگاه در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ از فعاليت یک قاچاقچی سابقه دار موا مخدردر این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران پس از اقدامات تخصصي و اشراف اطلاعاتي متهم را که اقدام به نگهداری مواد مخدر در یک دامداری کرده بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

سرهنگ محمد پور، تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی دقیق از محل نگهداری مواد مخدر توسط این متهم 3 کیلو گرم تریاک که در زیر خاک دفن شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان از کشف 21 بوته نهال گراس در همان مکان خبر داد  و از شهروندان خواست: برای مقابله با این بلای خانمانسوز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

دیدار با خانواده شهید محمد کرامتی در قائم شهر

گروه استان ها- مازندران- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید”محمد کرامتی” در شهرستان قائم شهر گفت:دیدار با خانواده شهداء توفیقی الهی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهداء حجت الاسلام علی نوری با خانواده شهید “محمد کرامتی” در شهرستان قائم شهر دیدار کرد.

حجت الاسلام نوری در این دیدار با قدردانی از صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهداء، بیان داشت: اين ديدار ها توفيقي الهي و تكليفي همگاني است که باعث افزايش انگيزه خدمت شايسته به مردم مي شود.

وي، خاطر نشان كرد : شهدا پرچمداران بصيرت، ولايت مداري و عزت نظام هستند ضمن اين كه خانواده هاي معظم شهدا نيز سرمايه هاي ارزشمند و معنوي نظامند و اميدواريم همه ما از ادامه دهندگان واقعي راه اين عزيزان باشيم.

“حجت الاسلام نوری” تاكيد كرد: ديدار چهره به چهره مسئولان انتظامي با خانواده هاي شهدا و پاسخگويي به مشكلات و درخواست هاي آنان یک تكليف است .

در پایان این دیدار با اهداء هدایا و لوح تقدیر از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل و قدردانی شد.

فرازی از زندگی نامه شهیدکرامتی:

شهید محمد کرامتی در سال 1359 در روستای سنگ تاب شهرستان قائم شهر دیده به جهان گشود. بعد از پایان دادن به دوره متوسطه تحصیلی به دلیل علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی به استخدام نیروی انتظامی در آمد.

وی در تاریخ 1381/7/20 بعد از انتقال به منطقه سردشت در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در آرامگاه بالارستم شهرستان سیمرغ آرام گرفت. یادش گرامی و راحش پر رهرو باد.

 

سارق پمپ آب از مزارع کشاورزی بابل دستگیر شد

گروه استان ها – مازندران- سارق پمپ های آب مزارع کشاورزی بابل با 5 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ های آب از مزارع کشاورزی بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

این گزارش حاکی است، متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت پمپ آب از مزارع کشاورزی این شهرستان اعتراف کرد .

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

 

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری

گروه استان ها- مازندران – جانشین فرمانده انتظامي شهرستان” ساري”، از شناسايي و دستگيري سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری با 6 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ”مصطفی خلیلی”،در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی اعلام خبر حضور سارق در محدوده خیابان بلوار کشاورز بلافاصله ماموران کلانتری 14 این فرماندهی در محل حاضر و سارق را در حال سرقت از اتومبیل یکی از شهروندان مشاهده کردند .

سرهنگ خلیلی افزود: ماموران بلافاصله پس از حضور در محل موفق به دستگیری سارق در حین سرقت شدند.

وي، تصريح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد سرقت بوده است در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد .

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان ساري اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .

سرهنگ خلیلی در خاتمه ،ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست: حتی الامکان از قرار دادن خودرو در کوچه ها و معابر پرت و تاریک بپرهیزند و از قرار دادن کیف دستی و اشیاء قیمتی در معرض دید خودداری کنند.

 

دستگیری سارق منزل در شهرستان جویبار

گروه استان ها – مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری سارق منزل با3 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ” اکبر درویشی” در تشریح این خبر اظهار، داشت: در پي وقوع سرقت منزل در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق به نام”ع – ر” شدند .

سرهنگ درویشی ، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به سه فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد .

درویشی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفای اموال مسروقه توسط این متهم اقلام سرقتی از قبیل صد کیلوگرم برنج ، وسایل منزل و مقادیری وجه نقد کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی جویبار در خاتمه ضمن تقدير از مردم شهرستان جویبار به خاطر همكاري نزديك با پليس، از شهروندان خواست: تا با توجه به ماه مبارک رمضان و حضور مردم در مساجد با انجام اقدامات پیشگیرانه و همکاری با ماموران انتظامی؛ پلیس را در تامین نظم و امنیت یاری دهند.

 

كشف بیش از7 تن چوب قاچاق در شهرستان آمل

گروه استان ‌ها- مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از كشف بیش از هفت تن چوب آلات جنگلي قاچاق خبر داد.

سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم “در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: مأموران انتظامي اين فرماندهي در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب جنگلی برای حفظ منابع طبیعی موفق به کشف مقادیر زیادی چوب آلات قاچاق شدند.

وي تصریح کرد: ماموران در اقدامي سريع و غافلگيرانه واحد های صنفی دپوی چوب و محصولات چوبی را مورد بازدید قرار دادند که در نتيجه موفق شدند، بیش از هفت تن و 500 کیلوگرم چوب آلات جنگلي قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، گفت: در اين ارتباط متهم به قاچاق چوب به نام “ی – د” دستگير و برای سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ گنجيان عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است که به امانت در اختيار نسل هاي قبل بوده و به مارسيده و ما نيز بايد آن را به نسل آتي تحويل دهيم.

وي با بيان اينکه براي حفظ اين جزء مهم از زندگي بايد همه همکاري کنند و احساس مسئوليت داشته باشند، افزود: در اين راستا همراهي و همكاري شهروندان در شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان نقش بسيار مهمي در موفقيت پليس در اجراي ماموريت‎‌ ها و توليد امنيت اجتماعي پايدار در جامعه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *