هراز نیوز :  فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری دو متهم به قاچاق کالا و کشف بیش از هفت هزار عدد انواع داروی نیروزا قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان “محمودآباد” خبر داد.

به گزارش هراز نیوز ، سردار”سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و داروهای غیر مجاز و قاچاق در سطح استان مازندران، ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت دو قاچاقچی داروی نیروزا با خبر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و استفاده از شگردهای خاص دریافتند، دو متهم به قاچاق کالا با استفاده از یک واحد مسکونی در یکی از خیابان های شهر اقدام به دپوی داروهای نیروزای غیرمجاز و قاچاق در این واحد مسکونی می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی های قضائی،گفت:ماموران در اقدامی غافلگیرانه و عملیات پلیسی موفق ضمن دستگیری متهمان به قاچاق دارو در بازرسی از این واحد مسکونی بیش از هفت هزار عدد انواع داروهای نیروزای قاچاق و غیرمجاز به ارزش دو میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان به قاچاق کالا خبر داد و افزود: متهمان پس برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا از تشدید این طرح طی روزهای آینده در سطح استان خبر داد وگفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت برنامه های پلیس در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *