هرازنیوز : همایش تجلیل از مقام سالمندان به مناسبت عیدسعیدمبعث باحضور مدیران ومسئولین کشوری و لشکری ،اصحاب رسانه و جمع کثیری از کهنسالان در سالن ارشاد شهرستان بابلسر برگزارشد.

این همایش که با حضور مدیران ، مسئولان ، اصحاب رسانه و جمع کثیری از کهنسالان برگزار شد، مهندس یزدانی بنیانگذار و مدیر عامل اولین وتنها موسسه   توانبخشی سالمندان بابلسر و فریدونکنار ضمن تشکر از همه مدیران ، مسئولان و فعالان اجتماعی خیر اندیش، اظهار داشت :
سالمندان گنجینه های ارزشمند زندگی هستند و توجه به این قشر محترم،سرمایه گذاری مادی و معنوی در راستای کاهش مخاطرات روحی و روانی آنان را ضرورتی اجتناب پذیر و توزیع عادلانه منابع و اعتبارات را مولفه اساسی توسعه متوازن شهری می باشد.

این خیر جوان با اشاره به افزایش نرخ جمعیت سالمندی طی دهه های آینده، تصریح کرد:
سالمندان باجمعیتی قابل ملاحظه در معرض آسیب های جدی قرار دارند که در صورت عدم برنامه ریزی،در آینده ای نزدیک شاهد بحران اساسی اجتماعی در این حوزه خواهیم بود.

صفدر یزدانی چراتی ارائه خدمات تخصصی پزشکی و توانبخشی به سالمندان را از ضرورت جامعه برشمرد و عنوان داشت :

همه ی افراد جامعه خاصه مدیران و مسولان لازم است در جهت ایجاد تشکل ها و نهاد های اجتماعی خدمات رسان، همت نمایند تا همانگونه که مدارس و دانشگاه ها توسعه فیزیکی یافتند،این مراکز نیز متناسب با جمعیت وجایگاه سالمندان در نقاط مختلف شهر گسترش یابند.
مهندس یزدانی در پایان با تقدیر از تشکیلات بهزیستی به عنوان تخصصی ترین دستگاه حامی اقشار آسیب پذیر،از توجه و همراهی نماینده محترم ولی فقیه،فرماندارمحترم،هلال احمر،مدیریت بهداشت وتامین اجتماعی در طول مدت اخیر پس از افتتاح مرکز، صمیمانه قدردانی داشت/کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *