هراز نیوز : فرمانده انتظامی بابلسر با اشاره به متلاشی‌شدن باند جعلی اسناد دولتی در بابلسر گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش هراز نیوز : سرهنگ عباس فتحعلی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر  اظهار داشت : بعد از اطلاع از جعل اسناد تعدادی از کارمندان یک اداره در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ریاست کلانتری ۱۱  فرماندهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بعد از بررسی به عمل آمده متوجه شدیم تعدادی از کارمندان شهرستان بابلسر به صورت ماهرانه‌ای با جعل مهرهای اداره مطبوعه خود وهمچنین سرقت نامه‌های آرم‌دار اداره با دریافت رشوه‌های کلان اقدام به ارایه معرفی‌نامه و جوابیه استعلام‌های اداری می‌کردند.

فرماندهی انتظامی بابلسر تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با استفاده از منابع آگاه، مخبرین ، انجام کارهای پلیسی و کارهای اطلاعاتی ،طی یک عملیات ماهرانه پلیسی ،پس ازهماهنگی با مقام قضایی ،تعداد دو نفر از این افراد را شناسایی و بازداشت کردند.

فتحعلی‌پور خاطرنشان کرد: در این عملیات از متهمان تعدادی مهرهای برجسته جعلی ، مهر دبیرخانه جعلی ، تعداد یک بسته نامه‌های آرم‌دار با سربرگ اداری و همچنین تعداد ۲۵ فقره اسناد جعلی آماده برای تحویل از این افراد کشف و شناسایی شد. /کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *