رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت که این شهرستان نهم و دهم ماه فروردین میزبان کنسرت موسیقی محمد علیزاده و امید حاجیلی است.

حمید رضا عشریه  افزود : کنسرت گروه موسیقی پاپ علیزاده به خوانندگی و سرپرستی محمد علیزاده نهم فروردین در سینما سپهر ساری اجرا می شود.
وی گفت: این گروه موسیقی کنسرتش را با حمایت شرکت نسیم مهر آوا در سایر شهرستان های کشور اجرا کرد و اکنون مهمان مردم ساری و گردشگران نوروزی است .
محمد علیزاده متولد ۱۳۶۰ در کرج و مهندس کشاورزی است که هنر موسیقی را با خوانندگی آغاز کرد و تا کنون چندین آلبوم با عناوین ‘ همخونه ‘، ‘ سورپرایز ‘ ، ‘ دلت بامنه ‘ ، ‘ گفتم نرو ‘ ، ‘ فکرشم نکن ‘ منتشر کرد.
علیزاده در سه سال پیاپی مقام نخست قرائت قرآن را نیز کسب کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت : کنسرت گروه موسیقی به خوانندگی و سرپرستی امید حاجیلی هم از سوی موسسه سارو صدا در دهم ماه جاری در سالن هلال احمر این شهر اجرا خواهد شد.
عشریه یاد آور شد : این گروه در پنجم فروردین هم در سالن همایش دریای شهرستان محمود آباد نیز اجرا داشت .
امید حاجیلی متولد ۱۳۶۲در تهران ، نوازنده ترومپت ، خواننده سبک پاپ ، تنظیم کننده و آهنگساز است که از سن ۹ سالگی موسیقی را با نوازندگی پیانو آغاز کرد و از ۱۱ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد و پس از حدود سه سال نوازندگی ویولن ، ساز خود را به ترومپت تغییر داد و هم‌زمان به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد.
وی سال ۱۳۷۷ دیپلم هنرستان را گرفت و تا مقطعِ لیسانس در همان ‌جا ادامه تحصیل داد و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاه هنر اخذ کرد.
او تاکنون سه آلبوم ‘ آلگرو ‘ ، ‘ دارکوب ‘ و ‘ حاجیلیتو ‘ را منتشر کرده است.
عشریه با اشاره به اجرای کنسرت سیروان خسروی در پنجم فروردین در سینما سپهر ساری ، گفت : این شهرستان در صورت اخدا مجوز شاهد چندین کنسرت دیگر در ماه جاری خواهد بود.ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *