هراز نیوز : ستاد رضا حاجی پور پس از مدتها بالاخره به رسانه ها پاسخ اما متاسفانه به جای پاسخ منطقی و محترمانه به افکار  عمومی زبان به توهین به خدوم ترین قشر جامعه نمود مطمئنا این حق برای خبرنگاران زحمتکش آملی محفوظ است تا از حقوق قانونی خود در پاسخ به این اقدام توهین آمیز دفاع نمایند .

براساس قانون مطبوعات هراز نیوز مطالب ارسال شده توسط ستاد این نامزد نمایندگی مجلس را منتشر می نماید و قبل از آن از همه مخاطبان محترم بوِیژه قشر زحمت کش خبرنگار عذر خواهی می کند .

مدیران محترم خبرگزاری فارس مازندران، مهر مازندان، ایرنا مازندران
و سایت های شمال فردا، شمال نیوز، اصولگرا، هرازنیوز، ابوذریون و مازندرانیها
سلام علیکم
احتراما با توجه به خبر مندرج در آن رسانه محترم مبنی بر جلسه مناظره کاندیداهای آملی در روز دوشنبه؛ جوابیه زیر از سوی ستاد انتخاباتی رضا حاجی پور جهت درج در آن رسانه ارسال می گردد. تقاضا می شود وفق قانون مطبوعات قبل از پایان مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی، نسبت به درج این جوابیه اقدام نمایید.
چند روزیست که برخی رسانه های خبری تحلیلی شهرستان آمل در اقدامی هماهنگ و مشکوک تمام هجمه های تبلیغاتی خود را به سوی رضا حاجی پور کاندیدای نمایندگی شهرستان آمل گرفته اند و به تخریب رسانه ای وی پرداخته اند . جدای از چرایی و چگونگی این تخریب ها ، نفس این عملیات رسانه ای روانی نشان از احساس خطر این رسانه ها از شکسته شدن محدوده قدرت توسط یک نیروی شجاع، دلسوز، جوان و سالم ، روستایی و با صفا اما با هوش و ذکاوت سیاسی به نام رضا حاجی پور است.
پدیده ای که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با گفتمانی متفاوت در قلوب مردم فهیم آمل و خصوصا جوانان نفوذ کرده و بدون ورود به حاشیه های زشت انتخاباتی و تبلیغات از نوع عوام فریبی و مکر و حیله ، بی تکلف و ساده با آنان به گفت و گو می نشیند و از دردهاشان سخن می گوید .
در چند روز اخیر بسیاری از این رسانه ها در بازی سیاسی انگ رسانه ای نبودن و روابط عمومی ضعیف حاجی پور را اجرا کرده اند . از نظر آنان وارد نشدن حاجی پور به بازیهای مسخره و بی جهت انتخاباتی همچون خرید رسانه ها و قلم بدستان و مصاحبه نکردن با آنان نداشتن نظر و ایده و حرف است .
بله . اگر صحبت از مشکلات و دردهای مردم شهرستان و صریح سخن گفتن و انتقاد کردن را نمی پسندید و تنها سخن گفتن و معامله با رسانه های وابسته به کانون قدرت وثروت را می پسندید ، بله ! از نظر ما هم حاجی پور اهل رسانه های درباری نیست .
اهل زدو بند با برخی رسانه های وابسته نیست . اهل دروغ گفتن نیست. اهل ریا نیست . اهل آن نیست که دروغ بگوید و بعضی ها دروغ های او را زیبا جلوه کنند و طی رپرتاژی هماهنگ به تبلیغ وی بپردازند.
عجیب است که نمیبینید این همه جمعیت شهر وروستا را که بی ادعا و بی هیچ چشمداشتی و ذره ای توقع از صبحگاهان تا شامگاهان به شور انتخاباتی می افزایند و طی یک رقابت سالم از حاجی پور دفاع میکنند.
عجیب است که نمیبینید همایش انتخاباتی اهالی روستاهای اسکومحله را که به گواه شاهدان همچین جماعتی تنها در روزهای عزای حسینی در این محل دیده شده است .
عجیب است نمی بینید همایش عظیم پنج هزار نفره اهالی روستای منطقه دشت سر را .
عجیب است که نمیبینید حمایت آذری ها و نوری های مقیم آمل را از استاد حاجی پور.
عجیب است که نمیبینید حضور این همه فرهنگی و روحانی و روستایی و کارگز و کارمند را از سیاسیون گرفته تا یک یک این مردم فهیم شهرستان آمل .
براستی عجیب است که به عنوان رسانه این همه حضور را نمیبینید و به اولین وظیفه رسانه ای که شفافیت در خبررسانی است پشت کرده اید.
البته که روی این سخنان با قشر زحمتکش و سالم خبرنگار شهرستان نبوده و نیست چرا که استاد حاجی پور خود یک فرد رسانه ای و اهل خبر است و شروع فعالیت اجتماعی و سیاسی خود را از سازمان صداو سیما داشته است و چه نیکو که سرمشق گیریم از خود حاجی پور که اول بار به درستی رسانه را معنی کرد و آن را برای خدمت به مردم سرزمینش به کار برد آنجا که با نامه نگاری و ارتباطات در ابتدای دهه ۸۰ توانست حرف این مردم را به گوش مسئولین وقت برساند و از اهمیت کشاورزو کشاورزی بگوید تا بدانند که روستا هم می تواند مردی توانمند بیافریند به مانند حاجی پور.
این نکته زمانی درک خواهد شد که بدانیم و بپرسیم از خدمات بینظیر او در حوزه مدیریت شهری در شهرداری تهران و بخشداری رودهن که جزو افتخارات طلایی خدمت وی می باشد.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

16 thoughts on “جوابیه رضا حاجی پور در خصوص عدم حضور در جلسه مناظره /حاجی پور دعوت کنندگان را خبرنگاران درباری خواند!”
  1. دروغ؟؟؟ یعنی مترویی که وزیر راه و ترابری کذب خونده دروغ یعنی ساخت فرودگاه. من چندین دوره به دکتر یوسفیان رای دادم ولی دیگه گول تبلیغات کذب ایشون رو نمیخورم . شماها هم بجای اینکه بفکره منفعت شخصی خودتونید بفکر شهر آمل باشید امسال بین دکتر حسینی و دکتر حاجی پور به یه کدومشون رای میدم و هیچ تعصبی هم به شخص خاصی ندارم و از هیچ کسی هم وعده ای نگرفتم که بخوام کسی رو تخریب کنم بفکر آملی هستم که حداقل تجزیه نشه و دروغ نشنوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *