نقی معمولی و خانواده‌اش به تلویزیون بازمی‌گردند؟

هرازنو: مجموعه “پایتخت” به کارگردانی سیروس مقدم از نوروز سال 90 مهمان خانه‌ها شد و از همان فصل اول نیز با استقبال خوبی روبرو شد، به نحوی که این سریال تا سه سال مهمان نوروزی خانه‌های ایرانی شد و فصل چهارم آن نیز ماه رمضان سال 94 روی آنتن رفت.

اما سال 95 سال پایتختی‌ها نبود و با تغییر مدیریت سازمان صداوسیما و خواسته‌هایی که مدیران جدید داشتند، تیم سازنده تصمیم بر این گرفت تا از تولید فصل پنجم این مجموعه صرف نظر کند و به سراغ تولید مجموعه‌ای دیگر برای نوروز 96 بروند.

و حالا در حالی که فصل 3 و 4 این سریال در حال پخش از شبکه آی فیلم است، خبر از تولید فصل 5 این سریال و مذاکرات ابتدایی الهام غفوری تهیه‌کننده سریال با موسسه اوج می‌آید تا بلکه پایتختی‌ها بتوانند این مجموعه را برای ماه مبارک رمضان سال 96 آماده و تولید کنند.

نقی معمولی به همراه پسرخاله‌اش ارسطو و خانواده نقی از دل جامعه برخاسته‌اند و اتفاقاتی که برای آنها در طی سریال رخ می‌دهد، اتفاقات روز جامعه است که در قالب کمدی موقعیت و گاهی طنز کلامی بیان می‌شود و همین سادگی و حرف دل جامعه بودن باعث شد تا سریال “پایتخت” تبدیل به یکی از مجموعه‌های پرمخاطب سال‌های اخیر تلویزیون شود.

محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، هدایت هاشمی، محمدرضا علیمردانی  و سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران این مجموعه پرمخاطب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *