هراز نیوز :محمد قنبر نیا خبرنگار هراز نیوز – مراسم یادواره شهدای روستای سوته از توابع شهرستان فریدونکنار دیشب سوم اسفند ماه برگزار شد که حاشیه های انتخاباتی جالبی داشت.

در ابتدای مراسم قاضی جعفری دادستان محترم استان مازندران ضمن تشکر از دست اندرکاران و مسئولین ستاد یادواره به تشریح انتخابات پرداخت و خاطر نشان کرد:انتخابات اینده ضامن دوام انقلاب است و همه با شهدا عهد می بندیم که با حضور خود در انتخابات سبب رضایت مندی انها شویم قاضی جعفری چندی پیش گفته بود هر گونه تخلفات در انتخابات را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
این مراسم با حضور چهره های استانی از جمله حجت الاسلام معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و همچنین جناب رضایی ریس بنیاد شهید مازندران در حال پیگیری بود که محمد رضا بذری با نوای دلنشین خود حاضرین را به فیض رساند .

سپس حجت الاسلام معلمی پای منبر رفته و با اشاراتی به جریانات قبل و بعد از انقلاب در مورد انتخابات اینده گفت:اصل حضور مانند 22بهمن شرکت در انتخابات است که تکلیف اول است و اصل دوم شناسایی کاندید برتر ایشان ضمن اشاراتی به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند ما احساس غرور میکنیم که رهبر ما به پشتوانه ی همین ملت قرص و محکم صحبت میکند و درود خدا بر ملتی که امام و رهبر خود را تنها نمی گذارند.
اما نکته جالب این مراسم حضور دو کاندیدا این منطقه جناب اقای علیزاده و سردار نانواکناری بود که برخوردی گرم و صمیمی با یکدیگر داشتند اما ضلع سوم این رقابت یعنی مقداد نجف نژاد با توجه به دعوت بودن در این مراسم حضور نیافت.
لازم به ذکر است که به دلیل شروع نشدن زمان تبلیغات کاندیدا حق سخنرانی نداشتند.
در منطقه بابلسر و فریدونکنار سه کاندیدا برای رقابت حضور دارند که شواهد در این حوزه انتخاباتی از رقابت جدی بین مقداد نجف نژاد نماینده کنونی مجلس و سردار نانواکناری حکایت دارد

 

در این مراسم چهره های از جمله فرماندار بخش دار ریس بنیاد شهید و ریس اموزش و پرورش شهرستان به همراه فرماندهان انتظامی و سپاهی هم حضور داشتن

One thought on “حاشیه های انتخاباتی یک یادواره شهدا در فریدون کنار +عکس”
  1. هموطنان سلام به استحضار می رسانم من با سابقه 29 سال خدمت در ادارات دولتی شامل 3 سال در جنگ ، 26 سال کار اجرایی واعزام به مناطق سیل زده و زلزله زده و اطلاعات در باره بیشتر نامزدهای انتخابات و نحوه عملکرد آنها به شما عرض کنم هیچکدام از نماینده گان پیشین و نامزدهای کنونی نتوانستن و نمی توانند برای ما کاری بیشتر از توان دولت انجام دهند اگر کار شاخصی در استان انجام گرفت بجهت خواست دولتها بوده و نه چیز دیگر آیا این درست است که نزدیکی انتخابان از محل مازاد در آمد نفتی بودجه ای را مثل گوشت قربانی بین نماینده ها تقسیم کنند و آنها هم برای تبلیغات خود بین دستگاهها برای تبلیغ خود خرج کنند و به مشکلات بزرگ مردم دردی را با نیمه کاره کردن پروژه اضافه کنند بروید بپرسید از اداره راه و دستگاههای دیگر از این دست پروژه چقدر داریم در آخر عرض کنم فقط بخاطر اعتلای نظام و اسلام و ندای رهبری در این انتخابات برای حد اکثری شرکت می کنم و دلخوش به شعارهای این آقایان نیستم خدا یار و یاور شما که به همه هموطنان خود عشق می ورزم و همه شما را دوست دارم. ته فدا
    سامانه پیام کوتاه هیات بازرسی انتخابات استان مازندران 20008385

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *