هراز نیوز: فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در استان مازندران نهایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، پس از بررسی های مختلف، فهرست نهایی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه های مختف انتخابیه استان مازندران مشخص شد.

بر این اساس، محمد دامادی و منصور علی زارعی در حوزه انتخابیه ساری؛ علی اکبر ناصری زاده و عابدین مومنی در حوزه انتخابیه بابل؛ مقداد نجف نژاد در حوزه انتخابیه بابلسر؛ احمد علی مقیمی در حوزه انتخابیه بهشهر و نكا و گلوگاه و غلامرضا مشایخی در حوزه انتخابیه تنكابن و رامسر برگزیده شدند.

همچنین، در حوزه انتخابیه نورو محمود آباد عبدالوحید فیاضی؛ در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس عبدالغفار آل حبیب؛ در حوزه انتخابیه قائم شهر و سواد كوه و جویبار قربانعلی نعمت زاده قرا و در حوزه انتخابیه قائم شهر و سواد كوه و جویبار سید علی ادیانی راد معرفی شده اند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه آمل نامزدی را معرفی نمی نماید.

17 thoughts on “اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان مازندران/حاجی پور حذف شد”
  1. حاجی پور که حرف زدن بلد نیست چطور می خوادحرف مردم رو تو مجلس بزنه

  2. من طرفدار هیشکدوم نیستم انقد مطمینم یکی از یکی بدتر این گمنام چی میگه خونشو فروخت که رای بیاره مردم رودهن براش گریه میکردن با این دروغها اون دنیا باید جواب پس بدیا خدا عاقبت همه مارو بخیر کنه
    قدرت چشم همه رو از واقعیت میبنده خودتونو فدا نکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *