هراز نیوز – سهیل کرمی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی – رضا حاجی پور یکی از کاندیداهای انتخاباتی مجلس نهم در آمل است .که امروز همزمان با آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی گفتگویی از او در سایت مازند نومه منتشر شده است با این عنوان نقدپذیری و مشورت گرایی روش من است-حاجی پور

 

ضمن احترام به این نامزد محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان، مطمئنا آقای حاجی پور با ماهم عقیده هستند که یکی از ضروریات وکالت و نمایندگی ملت شریف ایران صداقت و خلوص نیت و همسانی حرف و عمل است و قطعا هم نظر ند که مردم فهیم حوزه انتخابیه ای که ایشان چند دوره خود را در آن نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی نموده اند تناقض در رفتار و عمل را باگفتار بر نمی تابند .

 

چندی پیش محمداسماعیل امامزاده در گفت‌وگو با فارس در ساری با اعلام اینکه لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران در هشت حوزه به پایان رسیده است، بیان کرد: فقط گزینه مورد نظر حوزه انتخابیه شهرستان آمل می‌ماند که منتظر تأیید جبهه متحد اصولگرایان کشور هستیم.

 

دبیر جبهه متحد اصولگرایان مازندران با اعلام اینکه گزینه مورد نظر برای شهرستان آمل آقای حاجی‌پور است، اظهار داشت: منتظریم تا نظر نهایی جبهه متحد اصولگرایان درباره این حوزه انتخابیه اعلام شود.

 

حال اگر فرض کنیم که جناب امام زاده و همکارانشان نسبت به درخواستهای جمع کثیری از اصولگرایان بی تفاوت بوده و جناب حاجی پور را به عنوان کاندیدای این جبهه معرفی کرده باشند .

 

از شما می پرسیم آیا در سطح استان و یا شهرستان آمل سایت و یا رسانه ای اصولگرا وجود نداشت که شما با آن مصاحبه بفرمایید و درست در اولین روز شروع تبلیغات انتخاباتی می بایست گفتگوی شما با پایگاه مازندنومه منتشر می شد آنهم پایگاه اطلاع رسانی که در سطح استان معروف است که به چه جریانی گرایش دارد واقعا کسی در ستاد شما نبود که به شما مشورت بدهد ؟

 

دوستان ما در پایگاه اطلاع رسانی هراز نیوز به شما و دوستانتان پیغام دادند که در خصوص نقد هایی که به شما وارد است پاسخ دهیدولی اینکار را انجام ندادید .

 

شما در این مصاحبه فرمودید:روش من در دوران نمایندگی بر اساس نقد پذیری و مشورت گرایی و تکیه بر استفاده از خرد جمعی است ، فرمایش شما بسیار متین است ،لطفا بفرمایید اگر نقد پذیر هستید وقتی در پایگاه اطلاع رسانی ابوذریون و هراز نیوز و چند پایگاه دیگر نقدهایی از جمله ابهام نزدیکی شما به جریان انحرافی مطرح شد به جای پاسخ به آن و تبری از جریان انحرافی دست به اقداماتی زدید که خودتان بهتر می دانید وصلاح نمی دانم در این ایام بازگو کنم چون قطعا به ضررشما تمام خواهد شد .

 

آقا رضای عزیز شما فرمودید :به عنوان یک آملی ، همیشه به آملی هرچه آبادتر و سرافرازتر در ایران، و به عنوان یک مسلمان ایرانی به ایرانی هرچه مقتدرتر و سرافراز تر در جهان می اندیشم.

 

به عنوان آخرین سوال بفرمایید زمانی که به اراضی شهرستان آمل تعرض شد از پلور تا امامزاده هاشم و حتی کوه دماوند را ملک تهران نامیدند شما به قول خودتان ارتباط نزدیکی با جناب تمدن استاندار تهران داشتید ، بخشدار رودهن بودید چرا یک کلمه اعتراض از شما بلند نشد ، چرا میز را بخاطر شهرتان آن وقت رها نکردید و فریاد نزدید ؟

 

مطمئن هستم که به این سوالات پاسخ نمی دهید چون مشاوران خوبی ندارید که از آنها مشورت بگیرید و داستان نقد پذیر نبودنتان هم که مثنوی هفتاد من است.

 

 

20 thoughts on “کسی نبود به شما مشورت بدهد ؟نقدپذیر که نیستید !”
  1. یوسفیان چیکار کرد؟واقعا نمیدونید یا سرتونو عین کبک گذاشتین زیره برف 2دوره شکست قبلی یادتون نیست؟اره از قدیم میگن تا 3نشه یازی نشه

  2. اگه نامه تایید اومد پس چرا روبنرتون ارم اصولگرایان رو محو کردین دروغ و تخریب تا چه حد؟

  3. رفتن به مجلس واسه خودش یک نوع کلاس و شخصیت کاری و…. خودش رو داره که به نظر من متاسفانه آقای حاجی پور این شرایط رو نداره
    آقای حاجی پور خب شهردار منطقه3 تهران و بخشدار رودهن بود ولی به نظر من طرز صحبت یا برخوردش مثل یه کارمند ساده ی شهرداری هست. با مصاحبه های خودش همه رو می خواهد خراب و فقط فقط خودش رو خوب و بزرگ جلوه بده، شما یه نگاه به مصاحبه های دیگر کاندیدا بندازین که با چه احترام و برخوردی صحبت می کنن

    12سال جناب آقای کاظمی دینان که خدا رحمتش کنه نماینده ی آمل بود، ایشون120سال آمل رو عقب انداخت، تازه یه چندسال هست که شهر ما داره یه پیشرفت می کنه که اگه آقای حاجی پور نماینده بشه باز شهر ما50 سال عقب میافته

    من اصلا قصد توهین ندارم دارم واقعیت رو میگم، آقای حاجی پور هنوز پاش به مجلس باز نشده تمام پل های پشت سر خودش رو خراب کرده. اولا اعلام کرد که عضو جبهه ی اصولگرایان هست ولی به علت در ارتباط بودن با آقای مشایی و مرحوم کردانی اسم آقای حاجی پور از جبهه اصولگرایان خط زدن

    آقای حاجی پور مرد بسیار بسیار محترم، مردمی و بزرگی هست ولی به نظر من نمیتونه به دلایلی تو مجلس موفق باشه

  4. شمايي كه ميگي اگه آقای حاجی پور نماینده بشه باز شهر ما۵۰ سال عقب میافته!!
    شما تو امل جي ديديد كه ميگيد امل در اين جند سال پيشرفت كرده!!ميله وسط شهرو!!يا شايدم 4بانده كردن هراز!!بريد ببينيد نماينده هاي شهرهاي ديگه دارن برا پيشرفت شهرشون دست به هركاري ميزنن.من موندم شما پيشرفت در جى مى بينين؟؟

  5. آقاسعیدتوعددی نیستی که داری نظرمیدی واسه خودت ،نگران نباش آمل به عقب برنمیگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *