هراز نیوز :جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی است؛ اما اهل تسامح در اصول نیست.

سردار علی فضلی در کارگاه آموزشی تفکر و ایده‌های پیش‌برنده بسیج در یزد اظهار داشت: بسیج سیاست را در کنار همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود دارد اما در مواقعی نظیر انتخابات با توجه به فرمایشات رهبری عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌زدگی، سیاسی‌کاری و حرکت در مسیر جناح‌ها در سیاست بسیج نیست.

فضلی با بیان اینکه تلاش در راستای حضور گسترده و حداکثری از فعالیت‌های بسیج است، عنوان کرد: بسیج به دنبال جذب حداکثری است اما اهل تسامح در اصول نیست.

وی با بیان اینکه توقع رهبر معظم انقلاب، حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند است، تاکید کرد: بسیج در راستای تحقق این خواسته رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کند.

جانشین فرمانده بسیج در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام یک میلیون دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس خبر داد.

سردار فضلی یادآور شد: سال گذشته 350 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. امسال با تدبیری که در نظر گرفتیم این رقم به یک میلیون نفر خواهد رسید.

سردار فضلی افزود: اردوهای راهیان نور امسال از مهرماه آغاز شد و استان یزد از جمله استان‌های پیش قدم در برگزاری این اردوها بود.

وی گفت: تاکنون بیش از 700 هزار نفر از دانش‌آموزان به این مناطق اعزام شده‌اند که از این تعداد 400 هزار نفر دانش‌آموز پسر بوده‌اند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اولویت اول حجاب دختران در این اردوها چادر و اولویت دوم لباس فرم مدارس است که به لطف خدا بیش از 95 درصد دختران از حجاب چادر برای این سفر معنوی استفاده کردند.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *