فرمانده انتظامي استان مازندران، با اشاره به اجراي طرح برخورد با واحد هاي صنفي عرضه پوشاک و البسه نامتعارف و قاچاق در استان، از پلمب 72 واحد صنفي متخلف در اين ارتباط خبر داد .

به گزارش هراز نیوز  سردار “سيد محمود ميرفيضي” با اعلام اين خبر، افزود: با هدف پيشگيري از ورود و عرضه البسه هاي نامتعارف و قاچاق، طرح نظارت بر واحدهاي صنفي عرضه پوشاک و البسه در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت عمومي اين فرماندهي در طي چهار روز از يک هزار و 726 واحد صنفي توليد و عرضه پوشاک و البسه در سطح استان بازديد کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در طي اين مدت به 139 واحد صنفي متخلف اخطار پلمب دادند و 72 واحد صنفي را به دليل توليد و عرضه البسه هاي نامتعارف و قاچاق پلمب کردند.

سردار ميرفيضي از جمع آوري تعداد زيادي البسه نامتعارف و قاچاق در اين طرح خبر داد و افزود: اين طرح در راستاي حمايت از توليدات داخلي و برخورد با معضلات و آسيب هاي اجتماعي تا پايان سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اينکه دشمنان قسم خورده نظام با قاچاق و وارد کردن اين نوع البسه و پوشاک در جامعه، بدنبال ترويج بي بندوباري، هويت زدايي و ترويج فرهنگ منحط غربي در جامعه هستند، افزود: پليس با هرگونه ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار ميرفيضي با تاکيد بر حمايت از توليدات داخلي در راستاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از شهروندان خواست، در صورت مشاهده عرضه و فروش پوشاک قاچاق و نامتعارف، مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *