به گزارش اختصاصی پایگاه خبری هرازنیوز عصر روز چهارشنبه دو تیم کاله مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند.

شاگردان بهروز عطایی این دیدار را با ترکیب رسول اقچه لی،اميرحسين اسفندیار،اسماعیل مسافر،مهدی رنجبر،ولی علیپور و اسماعیل طالبی آغاز کردند.
تیم میهمان عمران شهرداری ساری نیز با ترکیب سيمو دابوویچ،میلوش،ادریس دانشفر،حسین امیری،ساسان دژارا،امیرعلی فتحعلی و ناصر رحیمی پناه به سرمربیگری بهزاد محمودی پای به میدان نبرد گذاشت.
ست اول را ابتدا عمران بهتر از میزبان خود آغاز کرد اما در ادامه این کاله بود که با سرویس های خوب مهدی رنجبر به بازی برگشت و توانست بازی را به تساوی بکشاند و تا امتیاز دوازده نیز دو تیم پایاپای پیش رفتند ولی باز هم این عمران ساری بود که با استفاده از تجربه یاران خود از حریف پیشی گرفت و توانست ست نخست را با حساب 25_20 به نفع خود به پایان برساند.
ست دوم اما این یاران جوان و با انگیزه بهروز عطایی در کاله آمل بودند که با قدرت کار را آغاز کردند و توانستد با آبشارهای مهارنشدنی اميرحسين اسفندیار و دفاع های بی نقص مدافعان خود، اختلاف فاحشی نسبت به میهمان خود ایجاد کنند و در پایان نیز 25 بر 18 حریف را شکست دهند.
ست سوم را دو تیم نزدیک به هم آغاز کردند و در ادامه کار هم تا امتیاز 20 دو تیم پایاپای بودند ولی در ادامه ساری سه امتیاز متوالی را کسب کرد اما این پایان کار نبود و بازیکنان جوان کاله با حمایت هواداران خود کار را به تساوی کشاندند ولی باز هم این تیم میهمان عمران ساری بود که توانست با کسب دو امتیاز متوالی ست سوم را از آن خود کند.
ست چهارم باز هم عمران ساری بود که با اتکا بر تجربه بازیکنان خود از کاله پیشی بگیرد و با حفظ اختلاف امتیاز تا پایان ست نتیجه این ست را از آن خود کند و در مجموع سه بر یک در هفته اول میزبان هم استانی رو خود را شکست دهد.

جواد نیک پرور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *