هرازنیوز: وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه قراردادهای آینده مسکن مهر با انبوه سازان در 3 ماهه چهارم سال بسته می‌شود، گفت: قطعه چهار آزادراه تهران-شمال امسال و قطعه یک این آزادراه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
علی نیکزاد در گفتگو با مهر درباره پایان زمان ساخت آزاد راه تهران- شمال، گفت: این پروژه با همان مکانیزم قبل در حال ساخت است و قطعه 4 آن یعنی از نوشهر تا مرزن آباد درسالجاری به بهره برداری می رسد.
وی افزود: قطعه یک این آزادراه ( از تهران تا شهرستانک به طول 32 کیلومتر) در سال 91 و ساخت قطعه های 2 و 3 هم با واگذاری به بخش خصوصی ادامه می یابد تا کار ساخت این آزادراه پایان یافته و به بهره برداری برسد.
آزاد راه تهران – شمال از غرب تهران یعنی تقاطع بزرگراه همت شروع و با عبور از ناحیه کن، سولقان، دوآب (شهرستانک) ، گچسر و مرزن آباد به کمربندی چالوس – تنکابن متصل می‌گردد. طول این آزاد راه در مجموع 121 کیلومتر و دارای دو خط عبور در هر باند و پیش بینی سه خط در فرازهای تند است.

امضای قراردادهای جدید مسکن مهر در فصل زمستان
وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش قیمت ساخت و ساز مسکن و نگرانی انبوه سازان درباره قراردادهای آینده مسکن مهر، اظهار داشت: قراردادهای آینده مسکن مهر در 3 ماهه چهارم سال بسته می شود و تمامی شرایط برای ساخت مسکن مهر مدنظر قرار می گیرد؛ بنابراین انبوه سازان مشکلی برای ساخت مسکن مهردر آینده هم ندارند.
نیکزاد تصریح کرد: هم اکنون انبوه سازان مشغول ساخت و ساز مسکن مهر هستند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.
وی به تمهیدات در خصوص بازار اجاره بها و تاثیر اقدامات تعزیراتی دولت در قیمت اجاره اشاره کرد و گفت: تمهیدات در بازار اجاره بها اثرگذار بوده و فعلا اوضاع بازار مسکن آرام است.
رئیس کانون سراسری انبوه سازان پیش از این در گفتگو با مهر نسبت به افزایش 20 درصدی قیمت ساخت و ساز ابراز نگرانی کرده بود. ایرج رهبر در این خصوص گفته بود: افزایش قیمت ساخت و ساز مسکن می تواند بر قیمت ساخت مسکن مهر تاثیر گذار باشد که امکان حضور انبوه سازان را در پروژه های مسکن مهر را کمرنگ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *