فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

هراز نو :سردار محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره دلیل جوسازی‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: دشمن، آمریکا و حتی مخالفان داخلی به دنبال استحاله انقلاب و ارزش‌های آن هستند تا حرکت انقلابی در جامعه ما کند و تضعیف شود و طبیعی است که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار حفظ ارزش‌ها، جوسازی‌ و با این نهاد مخالفت کنند.

وی همچنین درپاسخ به سؤال  فارس مبنی بر چرایی بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: این تنها یکی از پروژه‌های اطلاعاتی است که سپاه در رابطه با مسائل امنیتی و موضوع نفوذ و فسادهای اقتصادی دنبال می‌کند، برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌هاست اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره رزمایش‌های پیش روی سپاه گفت: امسال رزمایش‌های زیادی داریم که عدد آن از دست من در رفته است. انشاءالله این رزمایش‌ها با هدف ارتقای آمادگی‌ها، آن هم آمادگی برای دفن دشمن در آب‌های خلیج فارس و انهدام آنها در خاک ایران انجام می‌شود.

جعفری در خصوص تحرکات اخیر گروه‌های تکفیری در داخل کشور و دستگیری‌های صورت گرفته نیز گفت: همه داعشی نبودند. این گروه با توجه به شرایط کشور زمینه اقدام در ایران را ندارد. این موارد اخیر برخی‌هایشان ضد انقلاب‌های معمولی بودند که ماهانه به طور معمول در شرق و غرب کشور توسط سپاه با آنها مبارزه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *