هراز نو : دفتر روابط عمومی گروه صنایع غذایی سولیکو(کاله) با صدوراطلاعیه ای اخراج 400 نفر از کارمندان و کارگران شرکت کاله را تکذیب کرد .

متن این اطلاعیه بدین شرح است :

اطلاعیه مهم منابع انسانی شرکت کاله

پیرو انتشار اخبار مبنی بر اخراج 400 نفر از کارمندان و کارگران شرکت کاله را به دلیل عدم دریافت تسهیلات قویا تکذیب میکند.

3 thoughts on “گروه صنایع غذایی سولیکو(کاله) اخراج 400کارگر را تکذیب کرد”
  1. این از ترفندهای ک…. برای گرفتن وام ها و تسهیلات کلان هستش, درواقع نوعی باج گیری ار مسئولان.متاسفم برای مسئولان ب… این مملکت که گول اینجور حواشی رو میخورن

  2. شرکت کاله برندی استاندارد و قوی است که جای خود در سطح کشور به زیبایی باز نموده وفعالانه در حال فعالیت ظرفیت خویش است ومسلما در این رشد افزایش نیرو و تقویت کادر مدیرتی واجرایی نقش بسزایی دارد وهمچنین بخاطر بازار رقبتی هم دشمنانی هستند که خواهان تخریب و تضعیف این شرکت بزرگ وخوش نام املی باشند شرکت کاله نه بلکه در زمینه فعالیت خاص خود موفق میباشد بلکه در زمینه ورزش هم یکی از پیشگامان وحامیان ورزش امل است حمایت از ورزش والیبال وبسکتبال امل را به قطب ورزشی کشور رسانیده وقهرمانان بسیاری را از استان سز مازندران معرفی نمده وباعث افتخار افرینی در سطح اسی گریده است وهمچنین در این برهه حساس اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی زیبایی در حال احداث سالن ده هزار نفری هم میباشد شرکت کاله جز افتخارات شهر کهن امل است و مردم امل کاله را شرکت خود میدانند و حدود بالای پانزده هزار نفر در سراسر کشور در این شرکت در حال انجام خدمت وکار وفعالیت میباشندو یک قطب اقتصادی کشور مااست . داشته های خود را قدر بدانیم واب در اسیاب نادانان و بد گویان نریزیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *