هراز نو : محمود احمدی نژاد در دیدار نوروزی اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی در یک اتاق جمع می شوند و خبر جعلی درست می کنند و بعد در اتاق دیگر شروع به تحلیل خبر جعلی می نمایند گفت : هر خبر جعلی که علیه ما درست کرده اند در نهایت به ضرر خودشان تمام شده است.

رییس جمهور سابق کشور مان گفت : شایعه یارانه ۲۵۰ هزار تومانی احمدی نژاد را مطرح کردند البته خودشان باورشان شده و  از همین الان رفتند در صف یارانه، جا گرفته اند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کسی که دیگران را تخریب می کند اول خودش را خراب می کند تاکید کرد : کار های ما باید فقط برای خدا باشد .

احمدی نژاد با بیان اینکه  موقعی روزنامه  ،شبکه تلویزیونی قدرت سیاسی می آورد امروز فضای مجازی و تلگرام تاثیر گذار شده است  اظهار کرد : امروز همه مردم دارای قدرت سیاسی هستند و تعیین کننده اند .

وی با بیان اینکه در هر کار سیاسی با لاترین عمل یک انسان که می تواند انجام دهد دعوت است تاکید کرد : کار ما دعوت است دعوت به راه حقیقت ، به یک زیبایی مطلق و دعوت به انقلاب اسلامی .

رییس جمهور سابق کشور مان با بیان اینکه عده ای باورشان شده است که انقلاب یک شی است که آنها و باند و فامیل آنها  مالکش هستند اظهار کرد: این ها هر کار بکنند انقلابی اند و اما دیگران را حتی اگر ۳۰۰ هزار شهید هم داده باشند و با اینها نباشند، به ضد انقلاب بودن و منحرف بودن و … متهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب یک راه و اندیشه است و مالک خصوصی ندارد تصریح کرد : همه باید بیایند ، دعوت عام هست ، ما نباید نیت ها را بخوانیم و حدس بزنیم نیت افراد چیست .

این مسوول با بیان اینکه هر اتفاق مثبتی در کشور در سایه فضای انقلابی و آرمانی می افتد تاکید کرد : هر اتفاق بیرونی محصول  یک تغییر مثبت درونی است .

احمدی نژاد با بیان اینکه  فرصتی تاریخی به دست نیروی های انقلاب افتاده اظهار کرد  :   یک زمانی وقتی به تبیین ارزش های انقلاب می پرداختیم، عده ای مسخره می کردند که خدا را شکر، آن دوران عوض شده است ، اکنون فرصتی دوباره داریم تا بار دیگر فلسفه بهار ارزش های انسانی و اهداف والای انقلاب اسلامی را تببین کنیم.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی فکر می کنند که برای رسیدن به اهداف باید فتح سنگر به سنگر نمایند،  تصریح کرد : آنچه که مهم است انجام وظیفه و تکلیف  است و نه فتح سنگرها! اینکه گام اول و دوم وسوم را برداریم پیروزی نیست، این یک شکست است ، با دغل و دروغ ، فریبکاری و خراب کردن اذهان و بر باد دادن همه دستاوردها، ارزش ها والای انسانی را زیر سوال برد چه پیروزی است .

وی در خصوص دو حزب رقیب در امریکا و تاثیرشان برای تعامل با ایران گفت :حزب دموکرات و جمهوری خواه دو لبه یک قیچی هستند ، این دوتا برای بریدن سرماست .

احمدی نژاد با بیان اینکه امسال سال سختی است مومنان احساس نگرانی کنند بلکه به ظاهر تلاطم زیاد است اظهار کرد : عده  برای فتح امیدوار شده اند برخی که جایگاه بالاتری برای خودشان می خواهند و دیگرانی هم هستند که تصور می کنند همه فرصت ها از دست می رود و باید یک کاری کرد .

وی  با بیان اینکه راه انقلاب راه طولانی است تصریح کرد: اگر از یک گردنه عبور کردیم تمام نمی شود تازه شروع کار است شیطان دنبال سلطه خودش است شیطان هم طراحی می کند آنچه در طول تاریخ می بینیم عقب نشینی دایم جبهه شیطان است .امیدواریم امسال سال پیروزی های مکرر مومنان باشد .

 

2 thoughts on “آنها که شایعه یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را ساختند خودشان در صف ایستاده اند!”
  1. خداوند شر هر کسی را به خودش باز گرداند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *