هراز نو: جواد قناعت در دولت دکترمحمود احمدی نژاد دوره ای معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و بعد از آن استاندار گلستان شدو در حال حاضر در کسوت استادی در دانشگاه مشغول به تدریس است  درادامه گفتگو ما را با وی  در خصوص دلیل سفر رییس جمهور سابق کشورمان  به استان مازندران و شهرستان آمل در 19 فرودین ماه سال جاری می خوانیم .

جناب آقای قناعت با سلام آیا در جریان سفر دکتر احمدی نژاد به آمل  هستید

سلام وعرض تبریک سال جدید ، در مازندران دوستان زیادی به دکتر احمدی نژاد نزدیک هستند شاید یکی از آنها بنده باشم ، بنده هم در ابتدا خبر نداشتم و این دعوت با محوریت خانواده شهدا خصوصا پدر بزرگوار شهید جعفری  پیگیری شد .

در اقدام اول این حرکت مردمی بود ولی بعداز آن ازدفتر  تهران با من تماس گرفتند جهت کمک وتسریع در کار که ما هم بر حسب وظیفه به خانواده شهدا برای هماهنگی کمک کردیم ، اما تمام زحمات و محوریت وهدایت  کار بر عهده خانواده  سه شهید بزرگوار می باشد .

آیا این سفر با اهداف سیاسی انجام شده است ؟

هدف سیاسی نبوده وصرفا علاقمندی آقای احمدی نژاد به شهدا عزیزموجب قبول دعوت شده است . دکتر احمدی نژاد به جهت حضور در دانشگاه علم وصنعت شهدای همسنگر زیادی در این دانشگاه دارند در استان ما هم از این شهدا هستند که با ایشان همسنگر بودند  به غیر از این ایشان به طور کلی ارادت خاصی به شهدا دارند و همه اینها موجب قبول دعوت شده است.

آیا خودتان در مراسم شرکت مینمایید؟

بله صد درصد شرکت خواهم کرد ، چه مراسمی بهتر مراسم شهدا آن هم شهدای مدافع حرم ، یک بهانه هم برای زیارت دوستان حزب اللهی است تا تجدید دیدار کنیم ، بخاطر مشغله های کاری توفیق زیارت برخی دوستان را نداریم این مراسم روحانی سبب می شود تا دیداری تازه شود ، ضمن اینکه از سخنان دکتر احمدی نژاد هم بهرمند می شویم .

در جریان اعتراض به سخنرانی دکتر احمدی نژاد وجلوگیری از آن از سوی برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب هستید ؟

نه از زبان شما می شنوم ، اولا  این به برکت خون شهدا ست که همه آزادی بیان دارند و میتوانند نظرشان را بیان کنند و به نظر من این اشکالی هم ندارد که هر کسی نظر خود را بگوید اما اینکه اجازه ندهند ایشان صحبت کنند بعید می دانم هیچ فرد فهمیده ، اندیشمند و  روشنفکری  این عمل را قبول داشته باشد به هر صورت هر شهروندی حق دارد در چهار چوب قانون حرف های خود را بیان نماید . اصلاح طلب ها  شعارشان درود بر مخالف من هست مطمئنا باید پیرو این شعار باشند.

 

15 thoughts on “گفتگو هراز نو با استاندار دولت احمدی نژاد درباره سفر آمل”
  1. ما هم به اولا احترام شهداء و سپس به احترام میهمان محبوبمان دکتر احمدی نژاد خادم ملت ایران شرکت خواهیم کرد. مرگ بر نفاق و دو چهره گی!!

  2. اصلاح طلب واقعی هیچوقت در صدد ایجاد اشوب و تشنج نبوده بلکه اگر کسانی که در صدد اشوب هستند منافقینی هستند که زیر نام اصلاح طلب سعی در ایجاد اشوب هستند همانطور که قبلا در اوایل انقلاب شاهد بودیم که منافقین زیر نام شرکت یا موسسه هایی اقدام به تشکیل خانه های تیمی جهت ترور میکردند الان هم زیر نام اصلاح طلب قصد اقدام تشنج را دارند……….

  3. با عرض سلام و خسته نباشید . آقای قناعت گفتن در این مراسم شرکت می کنند و چه مراسمی بهتر از مراسم شهید و این مراسم روحانی هست . سوال اینجاست آیا واقعا شما برای مجلس شهید شرکت میکنید یا آقای احمدی نژاد ؟ مراسمهای زیادی برای شهدای عزیزمان گرفته میشود برای شهدای جنگ و حال شهدای عزیز مدافع حرم . شما در این مدت در این چند یادواره شهدای مدافع حرم در کدامیک شرکت داشتید؟ انشاالله که بودید و این آمدن شما در این مراسم برای آقای احمدی نژاد نیست .

  4. احترام به شهدا همیشه واجب بوده و از وظایف ما می باشد.امیدوارم آقای احمدی نژاد در این مراسم روحانی حرفهای راست و حقیقت را بزنند و از تشویبش اذهان عمومی خوداری کنند.

  5. چرا نفاق ، چرا مرگ
    آقای احمدی نژاد همانند دیگر فعالین سیاسی و روسای جمهور سابق بایستی حق حضور سیاسی و اجتماعی داشته باشند و هیچ مقام و نهادی چنین حقی را نباید از ایشان ، دیگر روسای جمهور و شهروندان سلب کند.

  6. نماینده رشت: احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه 250 هزار تومانی برگردد/ مردم در انتخابات سال 96 او را رد صلاحیت می‌کنند.
    نماینده مردم رشت با بیان اینکه احمدی نژاد فساد را در کشور نهادینه کرد ادامه داد: او بی قانونی و قانون شکنی را در جامعه ایرانی نهادینه کرد. او به بسیاری یاد داد که می‌شود با پول بیت المال و مردم هرکاری کرد و این یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است همانطور که پیش بینی می‌شد احمدی نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال 95 فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت:« انشاالله سال 96 همه همدیگر را خواهیم دید»

  7. بالاخره ایشون ازمدیران سیستم مدیریتی جناب احمدی نژادهستنداگرغیراین جواب میدادن جای تعجب داشت.بالاخره پوپولیست احمدی نژاد.

  8. سلام وخوش آمد می گویم به آقای دکتر احمدی نژ آدکه به شهرمان تشریف مياورندقدمش پر برکت باد از دیدگاه بنده در زمان ریاست جمهوریش کلی درنظر بگیریم اکثریت مردم راضي بودن از کشاورز گرفته و تولیدکنندگان و حتی بازاریها انشاالله که همه از این دولت هم راضی باشن

  9. در جواب اقای املی که نوشته های نماینده شهر رشت را در پست گذاشته باید عرض شود که این نماینده از بستگان نوبخت سخنگوی دولت روحانی بوده و اگر غیر از این حرف چیز دیگه ایی میگفت میبایست در حقانیت دکتر احمدی نزاد شک میکردیم. طبق همان فرمایش حضرت امام که فرمودند اگر دشمن از شما تعریف کرد در خودتان شک کنید!!!!!!!!!!!!!! در ضمن جناب املی یا شاید شما معنی پوپولیستی را نمیدانید یا اینکه خودتان را به نمیدانم میزنید در ضمن ایا دادن یارانه که از قوانین مجلس بوده به مردم پوپولیستی است یا وعده خالی بندی 100 روزه اقای روحانی؟ دوست عزیز سعی کنید به مطالعات سیاسی خودتان بیفزایید

  10. سوال اینجاست که چرا آقای قناعت درمراسمات شهدا یا یادواره شهدا که درشهرستان برگزارمیشود شرکت نمیکند در درمراسم شهدای مدافع حرم با سخنرانی دکتر احمدی نزاد شرکت میکند ودرهیچ یک از مراسمات مذهبی که ازسوی امت حزب الله بقول خودش بچه حزب الهی برگزا میکند حضور ندارد این حضور به نظرم حضور سیاسی بوده نه بخاطر شهدا ورضای خدا…………….

  11. بی قانونی آقازاده هایی هستند که الان تو زندان اوین تشریف دارن

  12. درجواب این دوستی که گفتن درزمان احمدی نژاد همه اقشار ا ز کشاورز وروستای راضی بودم بنده اززبان یه کشاورز میگم که اصلا راضی نبودم چرا که وی با دادن یارانه 45هزارتومانی به من از جیب دیگر بنده 500هزارتومان برداشت نمودند واین عین بی عدالتی بوده تورم روزانه وساعتی ملت رو بدبخت کرده بهتره دوست عزیز اززبان خود سخن به میان بیاری نه همه مردم چرا که اکثر مردم نظر شما روندارن

  13. ما کبک شدیم سرمون گذاشتیم زیر برف …. وهرکه هم مخالف ماباشید با تیپا وتهمت تو سرش یا جای دیگرش میزنیم و حرف زدن را فقط حق خاص وارثیه خود میدانیم . وی برما . اماست که برماست . فقط جهت یاد اوری قبل ازیارانه …. سیب زمینی وپیاز کیلویی 45 تومان سکه طلا 100هزار توان میله گرد اسه شاخه ای تومان 5000تومان بنزین لیتری 100تومان بعداز یارانه سیب زمینی وپیاز 1500تومان 5000

  14. سکه طلا 1میلیون تومان میله گرد اسه 28000تومان بنزین 1000تومان گردید غیر از پول برق واب وگاز وتلفن که چند برابر شد لطفا با وجدان قضاوت کنید ما کبک هستیم یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *