هراز نیوز : لطف الله آجودانی و موسی حقانی با موضوع آسیب شناسی  تاریخنگاری انقلاب مشروطه ساعت هشت و پنجاه دقیقه فردا شب (چهار شنبه )در شبکه چهار سیما به مناظره خواهند نشست .

آجودانی اهل آمل است وخودش را اینگونه معرفی می کند :شاید بنده را از زبان دیگران کم و بیش شنیده باشید اما اجازه بدهید از زبان خود من هم بنده را بشنوید. تاریخ خوانده ام و تاریخ مینویسم و تاریخ درس میدهم. معلم هستم. و در جایگاه معلمی 7 سال معلم نمونه شهرستان. 1 بار معلم نمونه استان. 1 بار محققق نمونه استان. 1 بار معلم نمونه بسیجی استان. 1 بار معلم نمونه کشور.  به عنوان مدرس دانشگاه 1 بار مدرس نمونه. به عنوان نویسنده کتاب 1 بار برنده کتاب سال . با 2 کتاب  علما و انقلاب مشروطیت ایران ، و کتاب روشنفکران ایران در عصر مشروطیت. که کتاب
نخست 3 سال است در دانشگاه تهران تدریس میشود و کتاب دیگر هم برنده کتاب سال شده است. به عنوان روزنامه نگار از سال 1373 روزنامه نگاری را تجربه کردم. سالها روزنامه نگاری را تدریس و بیش از 100 مقاله و مصاحبه با من در روزنامه ها و خبرگزاری ها و نشریات کشوری و خارج از کشور منتشر شده است. 3 بار نامزد بهترین نویسنده مقالت در مطبوعات کشوری و 1 بار برنده بهترین نویسنده مقالات سیاسی در جشنواره مطبوعات کشور. مرا با مناظره های سیاسی در حوزه تاریخ معاصر ایران و تاریخ تحولات اندیشه سیاسی در رادیو گفت و گو و شبکه 4 سراسری سیما و مناظره های دانشگاهی میشناسن.
از جمله مناظره با پرفسور احسان نراقی، پرفسور منوچهر آشتیانی، دکتر موسی حقانی، دکتر موسی نجفی، دکتر حجت الاسلام احمد رهدار و …../ و نیر با سخنرانی هایم در دهها سمینار ملی و بین المللی.

از این نویسنده اخیرا مقاله ای با عنوان شیخ فضل الله نوری از پندار تا واقعیت  به مناسبت سالگرد انقلاب مشروطه در 14 مرداد در هراز نیوز منتشر شده است .

دکتر موسی حقانی هم رییس مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است ، وی چندین سال است كه در حوزه تاريخ معاصر ايران مشغول به پژوهش مي باشد . سردبير فصلنامه تاريخ معاصر مي باشد و صاحب دو كتاب «تاريخ تحولات سياسي » و «خاندان پهلوي به روايت اسناد (ج 3)» است و ده ها گفت وگو و مقاله نيز از وي در مجلات و نشريات تاريخي به چاپ رسيده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *