هراز نیوز: حجت الاسلام شجونی معتقد است:احمدی​نژاد به آرمان امام خیانت نکرده اما در کارنامه​اش نمره منفی دارد.

به گزارش خبرآنلاین: حجت الاسلام جعفر شجونی در پاسخ به سوالی درباره حمایت گذشته و انتقاد فعلی وی از دولت و شخص رئیس جمهور، اظهار داشت:البته بنده همین الان هم از دولت حمایت می​کنم. منتها تا زمانی که به آرمان امام خیانت نکند. البته بخشی از عملکرد ایشان زیر سوال است. چون درباره اینکه ۱۱ کجا بوده است توضیحی نمی​دهد و بعد از بازگشتش هم درس ولایت فقیه می​دهد! و نمی​گوید که چرا حرف رهبری را گوش نکرده؟

وی با اشاره به اظهار نظر پیشینش مبنی بر اینکه «سیاست نظام درباره رئیس​جمهور تعمیر و نگهداری است، نه تعویض»، تصریح کرد: ایشان نمره منفی در کارنامه​اش دارد، منتها به آرمان امام خیانت نکرده است و این روزها هم در هر استانی به مردم خدمت می​کند.

شجونی در عین حال، خاطر نشان کرد: منتها حامیانش فروکش کرده​اند و بنده که هر جای ایران منبر می​روم، سوالاتی که مردم از ما می​کنند، نصفش از همین جنس است.

وی در پاسخ به اینکه پیش​بینی می​کنید در انتخابات آتی مجلس، حامیان ایشان رای لازم را کسب کنند یا نه؟، گفت: باور نکنید کسانی که با آرم احمدی​نژاد به انتخابات مجلس می​آیند، رای می​آورند. حیف شد ما دلمان می​​سوزد. چون ما که در جامعه با مردم هستیم و وقتی با دانشجویان یا مردم صحبت می​کنیم یا کاغذ به ما می​دهند و سوال می​کنند، نصفش در رد آقای احمدی​نژاد است و سوال می​کنند چرا ایشان نسبت به رهبری بی اعتنایی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *