مدير عامل اراضي عباس آباد در واكنش به بروز بي‌اخلاقي و اعمال منافي عفت در بوستان آب و آتش گفت كه نيروي انتظامي هم نمي‌توانست افراد هنجارشكن را متفرق كند.

بهنام اتابكي در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه روز گذشته عده‌اي در يك هماهنگي قبلي در پارك آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روي يكديگر آب بپاشند، گفت: افرادي كه اقدام به آب ‌بازي كرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادي افراد با حجاب نيز در پارك حضور داشتند.

وي با بيان اينكه از اتاق كنترل وضعيت را بررسي كرده‌ايم گفت: شيرهاي آب پارك به دليل استفاده بيش از اندازه از بين رفته بود و مجبور شديم آب آنها را قطع كنيم.

وي اضافه كرد: تعداد زيادي كيسه نايلون روي زمين ريخته شده بود كه افراد آن را از آب پر كرده و به هوا پرتاب مي‌كردند و مهم نبود كه روي سر چه كسي فرود مي‌آيد.

وي بيان كرد: از بلندگو اعلام كرديم نايلون‌ها باعث شده است سنسورها از كار بيفتد. به همين دليل آب را قطع كرديم و ساعت حدود 12 اين افراد متفرق شدند.

به گفته اتابكي نيروي انتظامي نيز نمي‌توانست آنها را متفرق كند و از حدود ساعت 9 تا 12 اين افراد اقدام به آب‌بازي كردند و با قطع آب آنها را متفرق كرديم.

3 thoughts on “جشن یا جنگ! آب پاشی در پارك آب و آتش تهران”
  1. این موضوع نوعی هنجار شکنی بحساب می آید …

  2. بله شما درست میفرمایید این کار یک هنجار شکنی است اما شما کامل وشفاف نگفتید من میخواهم تمام ناهنجاری ها را بیان کنم هرنوع تفریح وشادی،اعتراض به وضع موجود،رقصیدن،شادی کردن،خندیدن وهرنوع کاری که ما نپسندیم یک نوع هنجارشکنی وجرم محسوب میشود وباید با کسانی که این اعمال را انجام میدهند با اشد مجازات برخورد کرد اما اختلاس،تجاوز،قتل،سرکوب،فحاشی،دروغگویی و کارهایی که ما درظاهر نمی پسندیم اما در باطن ودر اصل ذات کثیفمان آن ها را گناه و یک هنجار شکنی نمیدانیم و آن هارا تایید میکنیم .من مثل شما نیستم فقط خواستم از زبان شما صحبت بکنم البته از زبان راستی وحقیقتتان که این حقیر ترین کاری بود که تا به حال کردم.درضمن از این مقایسه نیز شرمم می آید منظور مقایسه هنجارشکنی ها از نظر شما و کار های خوبتان

  3. آب بازی و شادی جوانان هنجار شکنی نیست.
    مخالفت با آن هنجار نادرستی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *