به گزارش هرازنو به نقل از  “ورزش سه”، بنیتس که پس از انتصاب به عنوان سرمربی رئال مادرید، برای اولین بار در مورد تیم جدیدش صحبت می کرد، به وبسایت رئال مادرید گفت:” با خیلی از بازیکنان از جمله ایکر کاسیاس، راموس، واران، بیل، رونالدو، په په و… صحبت کردم. در ابتدا به صحبت هایشان گوش دادم تا نقطه نظراتشان در مورد نکات مثبت و منفی فصل گذشته را برایم بگویند. نظراتشان در مورد بهتر کردن اوضاع را پرسیدم و به همراه تیم فنی خودم، از آنها نهایت استفاده را برای پیشرفت تیم خواهیم برد.
نکته ای که باید بگویم این است که هیچ بازیکنی برخلاف شایعات موجود، از من تقاضا نکرد که از او در منطقه ای خاص از زمین استفاده کنم. نه رونالدو، نه بیل و نه هیچ بازیکنی از من تقاضای غیرمعقول نداشته است. چیزی که مسلم است اینکه، تمام سعیم را خواهم کرد تا تیم مورد علاقه هواداران را برای فصل بعد مهیا کنم.”
بنیتس در مورد سیستم بازی رئال گفت:” همه فکر می کنند که نحوه قرار گیری بازیکنان در سیستم های 2-4-4 و 3-3-4، تعیین کننده مدل بازی تیم است؛ در حالیکه اینگونه نیست. رئال پر از بازیکنان هجومی است و طبیعی است که مدل بازی ما هجومی باشد. من تیمی می خواهم که در زمین، تا جای ممکن توپ را در اختیار داشته باشد؛ آن را سریع به حرکت در بیاورد و تفکر هجومی مثبت در آن جاری باشد.
در تیم من باید تعادل خوبی بین دفاع و حمله وجود داشته باشد و بازیکنان باید به بازی در سیستم های مختلف، خودشان را وفق بدهند. این قول را به هواداران می دهم که رئال فصل آینده، در همه جام ها مدعی اول خواهد بود.”

سرمربی جدید رئال در مورد خرید های احتمالی گفت:” 100 درصد خرید های جدیدی خواهیم داشت. البته بهتر کردن تیم کنونی کار بسیار دشواری است. این مجموعه همه چیز را تاکنون فتح کرده است. دانیلو و کاسمیرو نیز به جمعمان اضافه خواهند شد که بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *